پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۹۸۲۸
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴
پیرو بخشی از گزارش حسابرسی منتشر شده توسط رسانه‌ها از حسابرسی شرکت‌های زیر مجموعه شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر (ذیل بنیاد شهید) مشاهده گردیده است که این شرکت یک میلیون و ۸۷۶ هزار دلار ارز دولتی برای واردات ۳۹۹۶ راس دام از شرکت ساس روم فرانسه از دولت دریافت و به حساب شرکت فرانسوی واریز کرده، اما هنوز از تحویل دام‌ها خبری نیست. منتظر دریافت توضیحات برای تنور افکار عمومی هستیم.
شعار سال: براساس اظهارات موسسه حسابرسی مفید راهبر که حسابرس صورت مالی شرکت سرمایه‌گذاری کشاورزی کوثر بوده، این شرکت یک میلیون و ۸۷۶ هزار دلار ارز دولتی برای واردات ۳۹۹۶ راس دام از شرکت ساس روم فرانسه از دولت دریافت و به حساب شرکت فرانسوی واریز کرده، اما هنوز از تحویل دام‌ها خبری نیست.

همچنین در این گزارش آمده، عملکرد برخی از شرکت‌های زیرمجموعه فرعی شرکت سرمایه‌گذاری کشاورزی کوثر زیان‌ده بوده و این شرکت‌ها نسبت به بودجه سنوات قبل روند نامساعدی دارند که هدایت فعالیت‌های مربوط به شرکت‌های فرعی ضرورت دارد.

ادعای کلاه برداری فرانسوی‌ها از شرکت‌های زیر مجموعه کوثر بنیاد شهید

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از نود اقتصادی، تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰، کد خبر:۲۱۴۵۹۷۲، www.۹۰eghtesadi.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین