پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۰۳۰۴
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۰
سازنده کلیپ تبلیغاتی هایپر می‌ شعبه یزد رو زنده می‌خوایم. قصد داریم از ایشان بپرسیم که فرهنگ یزد و یزدی‌ها رو تا چه حد می‌شناسه؟ اگر ادعای شناخت داره، مجددا کلیپ تهیه شده رو ببینند و قضاوت کنند (نوع صحبت کردن با چشم و ابروی اپراتور هایپر می‌تبلیغه یا ضد تبلیغ؟ اپراتور تنها، توی کیوسک خدمات مشتریان برای یک فروشگاه مثلا بزرگ تبلیغه یا ضد تبلیغ؟ ...). اما نکته اصلی، ادعا می‌کنه تمامی کالا‌ها برنده و از ۱۰ تا ۴۵ درصد تخفیف هم داره! عزیزان سازمان تعزیرات حکومتی، یه تک پا تشریف ببرند ببینند که این ادعا واقعیت داره یا شوخیه؟ ورشکست نشه یک دفعه!
شعار سال: کلیپی اخیرا از شبکه مجازی بدست مان رسیده که تبلیغ مرذافکنی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای را ارایه می‌کند. این در حالی است که فروشگاه‌های زنجیره‌ای متاسفانه عملکرد قابل قبولی را تاکنون در کشور از خود نشان نداده اند. از برند‌های متفرقه فروشی گرفته تا تخفیف‌های کاذب ناشی از گران فروشی، تخفیف روی قیمتگذاری‌های تخیلی (تبانی تولید کننده با فروشگاه برای درج قیمت‌های کاذب و بالا برای مصرف کننده) و تخفیف ناشی از کم کیفیتی برخی از اجناس.

حاشیه سودی این فروشگاه‌ها هم عموما باید ۲۰-۲۷ درصد باشد (برای برخی از محصولات خاص مثل روغن، لبنیات و ...، پائین‌تر است و نوعا برای برخی از محصولات بالاتر). دو عامل حجم فروش و سرعت گردش نقدینگی نیز، مهمترین عوامل موثر بر سودآوری این فروشگاه‌ها قلمداد شوند.

فروشگاه زنجیره‌ای "هایپر می " هم اخیرا بشکل جدی وارد فعالیت در رده فروشگاه‌های زنجیره‌ای شده و برای شان آرزوی موفقیت داریم. اما سوال اینجاست که تبلیغ شعبه یزد خودشان را دیده اند؟ این سبک تبلیغ را قبول دارند؟ شیوه صحبت کردن خانم اپراتور، محل استقرار خانم و زبان بدن او، نوعی ضد تبلیغ نیست؟ ادعای ۱۰ تا ۴۵ درصد تخفیف آنهم برای کلیه کالا‌هایی که برند هستند و حتی بدون ذکر قید فروش ویژه، تخیل غلو آمیز یا خدای نکرده دروغ نیست؟

تعداد بازدید : 67

منتظر دریافت توضیحات و انعکاس آن هستیم؟

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی دیدبانی خبر یزد
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین