پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۰۸۴
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶
وقتی اشرافی ‌گری، اسراف، و تجمّل در جامعه وجود داشته باشد و ترویج بشود، این قضایا به دنبالش پیش می‌ آید و به وجود می ‌آید و همه دنبال این هستند که یک طعمه‌ ای به دست بیاورند و خودشان را از آن سیر کنند، شکم ها را از این مال های حرام پُر کنند..
شعارسال: وقتی اشرافی ‌گری، اسراف، و تجمّل در جامعه وجود داشته باشد و ترویج بشود، این قضایا به دنبالش پیش می‌ آید و به وجود می ‌آید و همه دنبال این هستند که یک طعمه‌ ای به دست بیاورند و خودشان را از آن سیر کنند، شکم ها را از این مال های حرام پُر کنند.. با این پدیده بایستی با جدّیّت مقابله بشود؛ مسئله عزل کردن و برکنار کردن و برگرداندن آنچه از بیت ‌المال به صورت نامشروع خارج شده است، این را در دستور قرار بدهند. این وظیفه‌ همه است؛ مردم نسبت به این مسئله اهمیت می دهند و اگر چنانچه این قضیّه اتّفاق نیفتد و دنبال ‌گیری نشود، اعتماد مردم به نظام کاسته می شود که این فاجعه‌ بزرگی خواهد بود. بایستی با اقدام جدّی، اعتماد مردم را حفظ کرد." (عید فطر95)

ملت ما قرن هاى متمادى خوى اشرافی گرى را، استبداد و دیکتاتورى را در حاکمان نابحق این کشور تجربه کرده و دوران جمهورى اسلامى دیگر نمی تواند اینجور باشد.(۱۳۸۸/۰۷/۱۴)

"مشى اشرافی گرایانه براى مسئولان کشور، نقطه‌ ضعف به شمار مى ‌آید.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی ایلام بیدار، تاریخ انتشار: چهارشنبه 5 آبان 1395، کدخبر: 21911، www.ilamebidar.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین