پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۵۲۵۶
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، اشرافی‌گری برخی مسئولان را خیانت به مردم دانست و گفت: ساده‌زیستی از عمده‌ترین اهداف قیام امام راحل در برابر رژیم شاهنشاهی بود.

شعارسال: «محمدرضا نجفی» نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استکبارستیزی، حمایت از مستضعفین و ساده‌زیستی از عمده‌ترین اهداف قیام امام خمینی (ره) در برابر رژیم شاهنشاهی بود، اظهار داشت: در دوران حکومت پهلوی آنان که دغدغه‌ی دین را داشتند، نمی‌توانستند در برابر بی‌عدالتی، ظلم و زندگی اشرافی سردمداران طاغوتی سکوت کنند، به همین دلیل به ندای خمینی کبیر که ندای آزادی، ایمان و عدالت‌خواهی بود لبیک گفتند.

 
نجفی فرمایشات امام خمینی (ره) مبنی بر دوری از تجمل‌گرایی مسئولان نظام را حجتی برای آنها خواند و گفت: سخنان امام راحل پر است از هشدار نسبت به دوری مسئولان از اشرافی گری و در اکثر سخنرانی‌هایشان دولت و ملت را به وحدت، برادری و برابری توصیه کردند؛ لذا برای جلوگیری از گسترش خوی اشرافی‌گری در میان مسئولان،‌ ضروری است که همواره آن سخنان بازخوانی شود، تا یادمان نرود بلای اشرافیت و کاخ‌نشینی چه تهدیداتی را متوجه این ملت و کشور می‌کند.
 
این نماینده مجلس افزود: برخی از مسئولان با فراهم کردن زندگی تجملاتی برای خود، در حق مردم خیانت می‌کنند. همچنین زمانی که مردم با بی‌توجهی مسئولان نسبت به مشکلات جامعه رو به‌رو می‌شوند، این موضوع باعث دلسردی‌ آنها از مسئولان می‌شود.
 
وی یکی از مهم‌ترین اهداف تشکیل انقلاب اسلامی را از بین بردن شکاف طبقاتی میان مسئولان و مردم عنوان و تصریح کرد: مردم انقلاب کردند تا مسئولانی از جنس خودشان لباس خدمتگزاری بر تن کنند و در راه مرتفع کردن مشکلاتشان صادقانه و دلسورانه کار کنند. مسئولان باید به نیاز و خواسته‌های به‌حق مردم توجه بیشتری کنند و به وعده‌هایی که می‌دهند جامه عمل بپوشانند.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دفاع مقدس، تاریخ انتشار 17 مهرماه 96، کد خبر:261128 ،www.defapress.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین