پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۱۲۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۰
امروز در کانال تلگرامی اخبار دانشگاهی خبری منتشر شد با این مضمون که؛ رزیدنت‌های رشته دستیاری زنان علوم پزشکی اصفهان از صبح تمامی سایت‌های اموزشی و تمام اتاق عمل‌ها درمانگاه‌ها و ویزیت‌ها و راندها رو ترک کرده و در مقابل دفتر ریاست دانشکده پزشکی تحصن گزیده اند. در ادامه، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: حضور تعدادی از رزیدنت‌های زنان در مقابل دفتر ریاست دانشکده پزشکی جهت طرح مشکلات آموزشی بود.
شعار سال: نورالدین سلطانیان اظهار داشت: خبری از تحصن نبوده و تعدادی از رزیدنت‌های رشته دستیاری زنان علوم پزشکی اصفهان برای پیگیری مشکلات آموزشی مقابل دفتر ریاست دانشکده پزشکی تجمع کرده بودند.

وی با اشاره به اینکه مشکلات آموزشی آن‌ها ناشی از شیوع ویروس کرونا است ادامه داد: ۴-۵ نفر از آن‌ها به عنوان نماینده با رئیس دانشکده پزشکی گفتگو کردند و قرار شد نتیجه این دیدار را به سایر رزیدنت‌ها اعلام کنند.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان یادآور شد: گلایه این عزیزان در خصوص نبود مراجعه کننده و تعطیلی مراکز آموزشی آن‌ها بوده است.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا ، تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۴۰۰، کد خبر:۱۱۸۷۷۵۴، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یک دستیار
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
0
0
دیگه به این نتیجه رسیدم که هر خبری که سایت ایلنا زد دروغه. لطفا هر کی این اخبار را می زنه ببشتر تحقیق کنه. شما مسول هستید .

اعتراض دستیاران بعلت بار کار زیاد بوده . اینکه باید با تعداد محدود رزیدنت، در سه بیمارستان کشیک بدهند .
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین