پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۱۳۰۱
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۹
معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت گفت: ما مسائل و مشکلات دستیاران را می‌دانیم و به سمت حل کردن این مشکلات حرکت می‌کنیم.

شعار سال: عباس شیراوژن معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به مهم‌ترین اولویت معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت اظهار کرد: دولت مردمی، مهمترین شعار دولت سیزدهم بوده و مورد تاکید مقام معظم رهبری است. در این راستا باید مصداق دولت مردمی را در معاونت فرهنگی و دانشجویی دنبال کنیم و با حداکثر قدرت در خدمت دانشجویان باشیم.
 
وی ادامه داد: دانشجویان باید در فرآیند تصمیم گیری‌ها مشارکت داشته باشند، از طرفی باید تلاش کنیم حداکثر خدمت‌رسانی و رضایتمندی را برای دانشجویان ایجاد کنیم.


معاون فرهنگی و دانشجویی مشکلات رزیدنت‌ها و اینترن‌ها را می‌شنود
 
معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت با اشاره به اعتراضات اخیر رزیدنت ها و اینترن‌ها به آیین‌نامه شرح وظایفشان گفت: خوشبختانه اخیرا جلسات مختلفی توسط معاون سابق وزارت بهداشت و مسئولان این حوزه با شورای صنفی دستیاران پزشکی برگزار شده است.
 
وی افزود: دستیاران پزشکی سهم عمده‌ای از خدمت رسانی به مردم در حوزه درمان برعهده دارند. خوشبختانه ارتباط خوبی با این قشر برقرار است. معاونت فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت در این مسیر حرکت خواهد کرد، مشکلات رزیدنت‌ها و اینترن‌ها را می‌شنود و می‌کوشد در حد امکان و توانایی مشکلات آن‌ها را کاهش‌دهد.

حل مشکلات اینترن‌ها و رزیدنت‌ها؛ در دستور کار معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت
 
شیراوژن درباره حقوق کم دستیاران و کارورزان پزشکی بیان کرد: معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت به دنبال حل مشکل حقوق دستیاران و کارورزان پزشکی است. در این راستا تامین اعتبارات لازم یکی از مباحثی پیش‌روی ما است. همکاران در معاونت امور دانشجویی و سایر معاونت‌ها نیز دغدغه این دانشجویان را دارند.
 
وی خاطرنشان کرد: معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت مسائل و مشکلات دستیاران را می‌داند و به سمت حل کردن این مشکلات حرکت می‌کند.

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  ایسکانیوز، تاریخ انتشار: 9  مهر  1400، کدخبر: ، www.iscanews.ir،1113200

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین