پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۱۲۷۲
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۲
در فضای مجازی کلیپی به نقل از یک خبرگزاری روس از لحظات خروج رئیسی از کاخ کرملین و جا ماندن یکی از اعضای تیم ایرانی حاضر در رویداد دیدار رئیسی با پوتین در حال انتشار است. ادعا شده که دستیار رئیسی جا مانده است؟ منتظر دریافت توضیحات هستیم.
شعار سال: یک خبرگزاری روسی فیلم خروج ابراهیم رئیسی از کرملین پس از دیدار با پوتین را منتشر کرده که گویا دستیار رییسی را جا گذاشته‌اند و او دنبال ماشین می‌دود.
تعداد بازدید : 350
 
اما از آنجایی که همیشه فقط ظاهر قضیه را نگاه می کنیم و نتیجه می گیریم، در این کلیپ هم چنین تصور شده که دستیار رئیسی را جا گذاشته اند، در حالیکه اینگونه نبوده و خودروی کاروان ایران در جایی به دور از دری که قرار بوده، رئیسی از آن خارج شود پارک شده بوده است ( که این مسئله خود جای سوال و چون و چرا دارد) و همراهان ایرانی با دویدن و داد زدن به خودرو علامت می‌دهد که حرکت کند تا رئیسی معطل نشود .
جاموندن دستیار رئیسی حقیقت داره؟
در واقع فردی که در فیلم خروج رئیسی از کاخ کرملین داد می‌زند GO...GO رضا نقی‌پور است. او تا چند ماه پیش مسئول حراست فدراسیون فوتبال بود و الان رئیس تشریفات نهاد ریاست‌ جمهوری شده است.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از  منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۱۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
0
0
دقیق نگاه کنید/ این فرد داره ماشین رو هدایت می کنه که بیاد جلوی در تا آقای رئیسی سوار شه/ آقای رئیسی در صحنه آخر فیلم جلوی در سوار میشه /
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
1
0
آقای فوتبالیست چطور می شه مسئول تشریفات ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
1
0
گزارش جالبی بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
1
0
زود قضاوت نکنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
0
0
باید خون گریه کرد ...
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین