پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۱۳۴۶
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳
شبکه تلویزیونی «روسیه ۱» پس از سفر ابراهیم رئیسی به مسکو، گزارشی از این سفر پخش کرد که برخی کانال‌های تلگرامی محافظه‌کاران از آن به عنوان مستند یاد کردند! در این گزارش تصاویر اختصاصی این شبکه از ورود و خروج رئیسی پخش شده است.
شعار سال: تصاویر شبکه «روسیه ۱» از ورود و خروج رئیسی به کرملین با واکنش کاربران و فعالان سیاسی همراه شده است.

شبکه تلویزیونی «روسیه ۱» پس از سفر ابراهیم رئیسی به مسکو، گزارشی از این سفر پخش کرد که برخی کانال‌های تلگرامی محافظه‌کاران از آن به عنوان مستند یاد کردند!

در این گزارش تصاویر اختصاصی این شبکه از ورود و خروج رئیسی پخش شده است.

طبق این تصاویر پوتین نه تنها هیچ قدمی برای استقبال از رئیسی برنداشت بلکه هنگام خروج هم رئیسی به تنهایی به سمت در خروج می‌رود.

حتی در این تصاویر رئیسی پس از نشستن بر صندلی خود شال گردن سبز خود را تا می‌کند و روی پای‌اش قرار می‌دهد و کسی از او تحویل نمی‌گیرد.

اما نکته دیگر اینکه خودروی کاروان ایران در جایی به دور از دری که قرار بود رئیسی از آن خارج شود پارک بود و همراهان ایرانی با دویدن و داد زدن به خودرو علامت می‌دهد که حرکت کند تا رئیسی معطل نشود

اینکه اهداف روسیه از انتشار این فیلم چه بوده مشخص نیست، اما موضوع مهم حفظ حرمت شخص اجرایی کشور است، که این سفر از سوی میزبان نادیده انگاشته شد.

تعداد بازدید : 40

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از دیده بان ایران، تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۴۰۰، کدخبر: ۱۲۵۱۸۲، www.didbaniran.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین