پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۱۵۲۱
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۶
سید جواد هاشمی گفت: یکی از آسیب‌های حوزه فرهنگ و هنر سیاستگذاری است بنابراین باید فرهنگ و سیاست از یکدیگر جدا باشند و اگر این مهم اتفاق بیفتد قطعا شاهد بالندگی در این حوزه خواهیم بود.

شعار سال:سید جواد هاشمی بازیگر و مجری شهیر کشورمان با حضور در غرفه کمیته اطلاع رسانی اولین جشنواره ملی جشنواره ملی مجریان، گویندگان و سخنوران «سرسخن» با بیان اینکه این جشنواره برای اولین بار در سطح کشور در یزد برگزار می شود گفت: این حرکت بسیار ارزشمند و مایه مباهات است چرا که هدف از این رویداد کشف استعدادها بوده و از اینکه بنده یکی از داوران این رویداد فرهنگی هستم خرسند بوده و به خود می بالم.
 
وی اضافه کرد: خوشبختانه در کشوری زندگی میکنیم که فرهنگ در چهارچوب زندگی انسانها اثر مثبت دارد بنابراین باید برای فرهنگ خرج کرد و قدردان این مهم بود.
 
هاشمی تصریح کرد: یکی از نقاط قوت این جشنواره درگیر کردن و به چالش کشیدن شرکت کنندگان در زمینه خوب صحبت کردن و برقراری ارتباط همچنین، توانایی تصمیم گرفتن است که قطعا آثار مثبتی را در جامعه خواهد گذاشت.
 
داوری اولین جشنواره ملی مجریان، گویندگان و سخنوران «سرسخن» در بخش دیگری از سخنانش مهم ترین چالش فرهنگی جامعه را فرهنگ سیاسی دانست و ابراز داشت: یکی از آسیب های حوزه فرهنگ و هنر سیاستگذاری است بنابراین باید فرهنگ و سیاست از یکدیگر جدا باشند و اگر این مهم اتفاق بیفتد قطعا شاهد بالندگی در این حوزه خواهیم بود.
 
وی تاکید کرد: باید متولیان امر فرهنگ و هنر اجازه دهند تا آدمهای فرهنگی برای این حوزه تصمیم گیرنده باشند چرا که اهالی فرهنگ باتجربه،توانمند و خوش فکرهستند.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری پرسون، تاریخ انتشار:  9 بهمن1400، کدخبر: 382150،www.purson.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین