پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۱۳۳۹
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳
بچه‌های سه دهه از شهروندان این سرزمین با عمو پورنگ خاطره داشته و دارند. اما عمو پورنگ عزیزمان، اخیرا دچار حاشیه سازی و حاشیه پردازی شده است. یک روز خبر از ازدواجش با نعیمه نظام دوست منتشر می‌شود و یک روز دیگر، با خانمی هندی! یک روز درباره سانسور شدنش در تلویزیون می‌گوید و روز دیگر از چیز دیگر. تجربه شکست خورده خانم بازیگر فلان (!)، برایتان درس عبرت نشده که با این کار‌ها نمی‌توان اقدام به جلب و جذب افکار عمومی نمود؟ بگذارید خاطرات خوب گذشته از شما در اذهان بماند. لطفا خاطرات مان و خودتان را خراب نکنید.
شعار سال: این روز‌ها حواشی پیرامون مجری معروف و پرطرفدار کودک (داریوش فرضیایی) پررنگ شده و پس از انتشار یک شایعه مبنی بر ازدواج عموپورنگ با نعیمه نظام دوست که بازتاب فراوانی داشت، اما به سرعت تکذیب شد، حالا اخباری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که گفته می‌شود موسیقی و ترانه‌های عموپورنگ زیر تیغ سانسور رفته است!

خبری با این عنوان «حذف موسیقی و ترانه‌های عموپورنگ» منتشر و در توضیح آن آمده:

داریوش فرضیائی متولد اول مرداد ۱۳۵۲ در تهران، برنامه ساز بخش کودک و نوجوان تلویزیون که بیشتر به خاطر برنامه عموپورنگ شناخته می‌شود.

مادرش گیلانی و پدرش آذری هستند. او تحصیلات خود را در رشته گرافیک ادامه داد و با مدرک کارشناسی از دانشگاه فارغ التحصیل شد. از سال ۱۳۷۳ و در ۲۱ سالگی وارد صدا و سیما شد و فعالیت خود را با گزارشگری رادیو آغاز کرد.

پس از آن در برنامه عصر جمعه با رادیو در تیپ‌های مختلفی ظاهر شد که شاخص‌ترین آن‌ها «گل پسر» و «ننه بلقیس» بود. با برنامه او «ما و شما» که به کارتون‌های درخواستی بچه‌ها اختصاص داشت وارد دنیای تصویر و تلویزیون شد.

سال ۷۸ با مجموعه «تورنگ و پورنگ» بین بچه‌ها چهره شد و پس از آن در ماه رمضان سال ۱۳۸۱ با اجرای برنامه کودک و نوجوان و اسم مستعار هنری «عمو پورنگ» بین مخاطبان کودک و بزرگسال محبوبیت یافت.



شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پرسون، تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۴۰۰، کدخبر: ۳۸۲۰۱۸، purson.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین