پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۱۶۰۹
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۶
سرهنگ هادی هاشمی، رئیس پلیس اسبق پلیس راه معتقد به اعدام مدیران اهمال کار در خودروسازی های داخلی است. در هیچ پرونده‌ای در تاریخ این کشور به اندازه خودروسازان قتل و ظلم و نابودی انجام نشده است. باید بدون ملاحظه هر مدیر مسئول خاطی در این حوزه را به دار مجازات آویخت و کشور را نجات داد. جالب اینجاست که نظر مردم هم بی شباهت به نظر این مدیر راهنمایی و رانندگی نیست.
شعار سال: سرهنگ هادی هاشمی، رئیس پلیس اسبق پلیس راه می‌گوید که وقتی توجیه مسئولان فنی دو خودروساز داخلی را در تلویزیون دیدم از شرم عرق ریختم و ناراحت شدم، علاوه بر اینکه ایمنی را رعایت نمی‌کنند، در اظهارنظر هم خجالت نمی‌کشند. معتقد است که حتی پلیس اشتباه فکر می‌کند که خودروساز داخلی عیوبش را برطرف می‌کند. چرا همیشه مردم و دستگاه‌ها باید تاوان خودروساز‌ها را بدهند؟!

معتقدم باید دو خودروساز داخلی تعطیل شوند تا مردم نفس بکشند و زنده بمانند، باور کنید فکر تغییر در خودروسازی و بهبود ایمنی و رفع نقص خیال خام است. آنچه امروز می‌بینیم در ۳۰ سال گذشته هم بوده و نیم درصد هم نباید به بهبود ایمنی خودرو داخلی امید داشت. خودروسازان قاتل‌ترین و ظالم‌ترین افراد در ایران هستند و حتما تمام مدیران خودروسازی و وزرای صمت باید تحت تعقیب قرار گیرند.

به چند مورد زیر نگاه کنید و خودتان قضاوت نمایید.

تعداد بازدید : 8

مقایسه پراید ایران با بنز آلمان و بالا رفتن پرچم پراید

تعداد بازدید : 4

تصادف نکرده، داشته یک پژو پارس دیگه رو که خراب بوده رو بکسل می‌کرده، اینجوری زوارش در رفته؟!

تعداد بازدید : 2

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین