پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۵۷۸۳
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۹
امنیت خودروها یکی از چالش برانگیزترین مسئله‌ها در اتومبیل‌های امروزی است ولی این موضوع با خودروهای داخلی بخصوص پراید که ارابه مرگ نام گرفته است، بیگانه بوده و در طی این چند سال توجهی بسیار کمی به آن‌ها شده است و آنچه امروزه مشاهده می‌کنیم بالا رفتن تیراژ خودروهای کم امنیت و حذف امکانات ایمنی از خودروهاست.حال این سوال پیش می آید که با چه منطقی قیمت های نجومی برای پراید پیشنهاد می شود؟!

شعار سال:پراید یا ارابه مرگ خودرویی است که نام آن برای همه شما آشناست و همیشه صحبت‌های زیادی در مورد ایمنی این خودرو شنیده‌اید و دیده‌اید که در طی این سال‌ها این قوطی حلبی چه تعدادی از مردم را به کام مرگ برده است. پراید همان مزدا ۱۲۱ است که ابتدا در ژاپن تولید شد. ارتباط کاری این شرکت با فورد باعث شد طی چند ماه مزدا ۱۲۱ با نام فورد فستیوا در آمریکای شمالی تولید شود و فروش خوبی را تجربه کند زیرا آن زمان پراید به عنوان یک خودروی دانشجویی طرفداران زیادی داشت ولی به زودی به دلیل ایراد سازمان امنیت بزرگراه های آمریکا، جلوی تولید خودرو گرفته شد. در آن سال این خودرو ناامن ترین خودرو آمریکا نام گرفت. تولید پراید از 1987 در کره ادامه یافت و تا سال 2002 تولید شد اما با خریداری این خودرو توسط سایپا پراید از کره به ایران آمد و از آن زمان قتل ایرانیان توسط پراید شروع شد.
امنیت خودروها یکی از چالش برانگیزترین مسئله‌ها در اتومبیل‌های امروزی است ولی این موضوع با خودروهای داخلی بیگانه بوده و در طی این چند سال توجهی بسیار کمی به آن‌ها شده است و آنچه امروزه مشاهده می‌کنیم بالا رفتن تیراژ خودروهای کم امنیت و حذف امکانات ایمنی از خودروهاست.

در ویدئوی زیر می توانید مقایسه جالبی ببنیند از تصادف چند روز گذشته پراید در لاهیجان و تست تصادف از بغل که برای گرفتن استاندارد‌های لازم روی ماشین‌ها انجام میشه.

واقعا چرا اینجوری جون مردم رو به بازی میگیرن و اونا رو مجبور به خریدن محصولات بی کیفیتی مثل پراید با قیمتای فضایی می‌کنن؟

تعداد بازدید : 17

برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین