پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۱۷۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۳
هاجر کجوری خبرنگار صداسیمای مرکز فارس در حال تهیه گزارش از روند واکسیناسیون در یکی از مراکز بود. دختری توانخواه بدون هماهنگی جلو آمد و با اصطلاح هاجروو جان، درخواست مصاحبه با خودش را کرد و خانم کجوری، بدون اینکه جا بزند، شرایط را با آرامش و رعایت ادب و حفظ جنبه‌های انسانی موقعیت، مدیریت کرد. واقعا چه کسی هاجر کجوری را دید. آیا جای ندارد که آقای جبلی به شکل خاص ایشان را مورد تشویق قرار دهد؟ خانم کجوری، به پاس اقدام حرفه‌ای و انسانی تان، روبروی شما سر خم می‌کنیم و مهارت فوق العاده شما در مدیریت موقعیت خبری را پاس می‌داریم. خوشحالیم که هنوز حرفه‌ای هایی، چون شما فعال هستند و فعالیت می‌کنند.
شعار سال: لحظه‌ای به خود تردید راه نداد، پروتکل بهداشتی را تقویت کرد، به سمت توانخواه عزیز روی برگرداند و از شهروند مورد مصاحبه پوزش طلبید و مصاحبه جدید را شروع کرد. نه از اصطلاح هاجرووجان جا خورد و نه لحن صمیمانه خود را در گزارش رسمی، تغییر داد.

مدیرکل صداسیمای فارس جناب آقای سید تقی سهرابی، این صحنه را دیده اند؟ دکتر پیمان جبلی رئیس سازمان صداسیما از این حرفه‌ای گرایی، اطلاع دارند؟ آقای دکتر قادری رئیس سازمان بهزیستی کل کشور، این صحنه را مشاهده کرده اند؟ آقای عبدالملکی وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی، نظری در خصوص این حرکت ندارند؟

یاد بگیریم که به حرفه ای‌ها احترام خاص گذاشته و فعالیت حرفه‌ای را پاس بداریم.

سرکار خانم هاجر کجوری، خبرنگار محترم صداسیمای مرکز فارس، جمع ۷۴ نفره مدیران و خبرنگاران مجموعه رسانه‌ای یکم (شعار سال و سایر پایگاه‌های خبری تابعه) حرکت حرفه‌ای شما را تحسین نموده و به احترام خلق موقعیت فوق العاده و مدیریت مثال زدنی صحنه پیش آمده، به احترامتان از جای بلند می‌شویم.
تعداد بازدید : 117

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
0
4
کارتون درست بود خانم کجوری
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین