پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۳۸۱۷
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۸
مدیرکل بنادر مازندران گفت: پس از ۶ سال وقفه با ورود کشتی تانکر حامل بنزین، عملیات تخلیه فرآورده‌های نفتی مجدداً در بندر نوشهر آغاز شد.

شعار سال:محمد تقی انزان‌پور افزود: کشتی تانکر حامل بنزین به صورت کاپوتاژ (حمل و نقل کالا از یک نقطه به نقطه دیگر کشور از طریق دریا) و با همکاری و پیگیری‌های مستمر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس، وارد بندر نوشهر شد.
 
وی افزود: در پی مذاکرات صورت گرفته با مسئولان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی چالوس در زمینه بهره گیری از ظرفیت‌های اسکله نفتی منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر و در راستای تأمین سوخت مورد نیاز غرب مازندران، کشتی حامل بنزین در اسکله نفتی بندر نوشهر پهلو گرفت.
 
گفتنی است که وجود اسکله نفتی دلفین در بندر نوشهر و اتصال آن به مخازن ۶۵ میلیون لیتری شرکت فرآورده‌های نفتی چالوس، ظرفیت مناسبی برای تخلیه و بارگیری انواع فرآورده‌های نفتی مورد نیاز داخلی و سوآپ آن به کشورهای همسایه به شمار می‌رود.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری گسترش ، تاریخ انتشار:  7اسفند 1400، کدخبر: 245359، www.gostaresh.news

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین