پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۴۰۴۹
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۴
یکی از نمایش‌های غیر جذاب و تکراری در کشور ما برای مناسبت‌های شاد سیاسی، حضور عروس و داماد‌های واقعی و ساختگی است (مثلا در مراسم رای گیری و انتخابات، مراسم ۲۲ بهمن و ...). برخی از منتقدین معتقدند که این شیوه رویداد سازی، کاربرد و کارکرد خود را از دست داده و حتی ممکن است ضد آن چیزی عمل کند که برای تقویتش برنامه ریزی شده است. گزارش زیر، نمونه‌ای حماسی از این نوع برخورد‌ها را در جنگ روسیه- اوکراین و اسلحه بدست گرفتن عروس و داماد برای دفاع را نشان می‌دهد.
شعار سال: در بحبوحه حمله روسیه به اوکراین، یک زوج جوان اوکراینی که قرار بود اواخر امسال ازدواج کنند، تاریخ را به جلو کشیده و پس از برگزاری مراسم عروسی اکنون به نیرو‌های دفاعی اوکراین پیوسته اند.

یارینا آریوا ۲۱ ساله و اسویاتوسلاو فورسین ۲۴ ساله قرار بود در ماه مه با هم ازدواج کنند، اما پس از اینکه ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه تصمیم به حمله به کشورشان گرفت، برنامه‌های خود را تغییر دادند و به ارتش پیوستند.

دیروز، این زوج در صومعه گنبد طلایی سنت مایکل در شهر کی‌یف پایتخت اوکراین عقد کردند. این زوج جوان پس از ۲۴ ساعت از مراسم عروسی به نیروی مقاومت کشورشان در برابر تهاجم روسیه پیوستند.
 
اونجا هم از این نمایش‌ها داریم؟
 
 
تعداد بازدید : 3

کریستین استریب، خبرنگار CNN در اینستاگرامش عکسی از این زوج به اشتراک گذاشته شده است، که نشان می‌دهد تفنگ کلاشنیکف در دست دارند و برای مبارزه با دشمن آماده می‌شوند.
 
اونجا هم از این نمایش‌ها داریم؟
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی فرارو، تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۰، کد خبر: ۵۳۶۵۸۹، www.fararu.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین