پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۴۱۳۷
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۷
آقای رئیسی در بازدید سرزده از کارخانه ایران‌خودرو گفت انحصار در تولید و عرضه خودرو باید شکسته شود تا نیاز کشور به طور کامل برطرف گردد.

شعار سال: رئیس‌جمهور همچنین در این بازدید که با همراهی وزیر صمت انجام شد از محل نگهداری خودروهای ناقص نیز دیدن کرد و به مسئولان ایران‌خودرو گفت هرچه زودتر به فکر تامین قطعات موردنیاز و ترخیص خودروهای دپوشده باشند.
 
آقای رئیسی پس از بازدید از انبار خودروهای ایران‌خودرو، با حضور در خطوط تولید در جریان آخرین وضعیت تولید قرار گرفت و دستوراتی را برای تحول کمّی و کیفی در صنعت خودروسازی کشور صادر کرد.

رهبر انقلاب یکشنبه ۱۰ بهمن در دیدار تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی، اعتراض مردم نسبت به کیفیت خودروهای داخلی را وارد دانستند و فرمودند صنعت خودروسازی کشور با وجود حمایت‌هایی که در طول سالیان اخیر از آن صورت گرفته، نتوانسته رضایت مشتری را جلب کند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار: 11 اسفند 1400، کدخبر: ، www.yjc.news،8075739

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین