پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۵۶۵۶
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۲
وضعیت جاده‌های کشور به هیچ وجه خوب نیست. این بد بودگی فاجعه آمیز را نباید صرفا به حساب کمبود بودجه یا تحریم گذاشت. دزدی‌های احتمالی برخی از پیمانکاران و ضعف نظارت بر پروژه‌های عمرانی، یکی از مهمترین علل تخریب جاده‌ها می‌باشد. چرا باید شهروندان هزینه دزدی احتمالی پیمانکاران یا ضعف نظارت احتمالی یک مشت مدیر دولتی چلغوز را بدهند؟ جلو بندی هر خودرو با یک مسافرت چند ساعته پائین می‌آید و هزینه میلیونی برای بازسازی و تعمییر می‌طلبد. وضعیت سرعت گیر‌ها (شما بخوانید تلمبار کثافت و دستگاه تولید فحش) هم جای خود دارد. آقای وزیر، صرفا اسمت نباید وزیر باشد، رسمت هم باید به وزارت بخورد. با قید فوریت دستور تشکیل بانک اطلاعات ساخت و بازسازی راه‌های کشور را بدهید. در این بانک اطلاعات، باید اسم پیمانکار و ناظر، تاریخ شروع و اتمام، نوع مصالح مورد استفاده، حداقل مدت زمان دوام آوری، بودجه صرف شده (اصل قرارداد و کلیه متمم‌های آن) و مواردی همانند بشکل متمرکز وجود داشته باشد. با این بانک اطلاعات (واحد پایه را روی ۱۰۰ متر قرار دهید)، دزدی به حداقل رسیده و ضعف و اهمال نظارتی، به راحتی قابل ردیابی بوده و برخی از زد و بند‌ها هم بخوبی خود را نشان می‌دهد. این یک پیشنهاد نیست آقای وزیر، یک الزام است که در صورت کم توجهی، می‌تواند شما را به دادگاه بکشاند، لطفا جدی بگیرید.
شعار سال: مسافران نوروزی در ابتدای سال نو، در تماس با رسانه بوده و گزارشات و گلایه‌های عدیده از وضعیت جاده‌ها دارند. جاده سبزوار به نیشابور را جاده قجری مال رو توصیف کرده اند. با وجود آنکه مکرر در خصوص سرعت گیر‌های جاده‌های گیلان اطلاع رسانی کرده بودیم، هیچ اقدام اصلاحی انجام نشده است.

مسافران نوروزی از برخی از بخش‌های جاده‌های استان گلستان گلایه دارند. بخشی از مسیر تهران به گیلان (بعد از قزوین)، مورد گلایه و نارضایتی قرار گرفته است و ...
 
آقای وزیر راه جناب رستم قاسمی، فرمائید مسافرت با جاده های دوره قاجاری!

به راستی چرا باید اینگونه باشد. اصلا به بحث کمبود احتمالی بودجه توجه نکنید. مسلم بدانید که بخشی از این وضعیت محصول دزدی برخی از پیمانکاران است. بخشی از این وضعیت محصول ضعف‌های نظارتی بر پروژه‌های عمرانی است.

با قید فوریت دستور تشکیل بانک اطلاعاتی ساخت و بازسازی و تعمیر راه‌های کشور را بدهید. واحد فعالیت را روی ۱۰۰ متر تنظیم کنید. کلیه مشخصات پیمانکاران، نوع پیمان و مشخصات پیمان، تعهدات و ... را وارد بانک اطلاعاتی کنید. دزد‌ها و اهمال کار، به راحتی با این بانک اطلاعاتی رسوا می‌شوند.
 
آقای وزیر راه جناب رستم قاسمی، فرمائید مسافرت با جاده های دوره قاجاری!

گند کار درآمده است. مالیات نمی‌دهیم که اجازه دزدی احتمالی به چند مدیر جلغوز دولتی دزد و چند پیمانکار هم دست داده شود. لطفا با قید فوریت دستور راه اندازی این بانک اطلاعاتی و رسیدگی موردی به اصلاح برخی از محور‌ها را بدهید. دستور دهید هیچ سرعت گیری نباید غیر استاندارد باشد.
 
 
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین