پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۱۴۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۲
گفته می‌شود که به دنبال سفر اخیر رئیسی به گیلان، ۲ هزار میلیارد تومان برای توسعه راه‌های گیلان اعم از تقاطع‌های همسطح و غیرهمسطح، کمربندی‌ها، بزرگراه‌ها و باقی مانده آزاد راه رشت - قزوین، اختصاص یافته است. از وزیر راه و شهرسازی درخواست می‌کنیم با توجه به خواب سنگین مدیران استان گیلان در ۲۰ سال اخیر، لطفا فکری به حال سرعت گیر‌های (شما بخوانید ماشین هوا کن، خودرو فنا کن) غیر استاندارد امام زاده هاشم تا لنگرود بکنید.
شعار سال: سرعت گیر‌هایی عموما بدون علائم هشدار دهنده، غیر استاندارد، بدون رنگ آمیزی صحیح، ارتفاع و شیب‌های نابود کننده جلو بندی خودرو، عاملی برای تصادفات و از همه مهمتر، دارای توجیه تامین حمل و نقل ایمن!

بار‌ها و بار‌ها، رسانه‌ها در ۲۰ سال اخیر در خصوص این معزل جاده‌ای گلایه نموده و انتقاد کرده اند، اما نه استاندار‌های ادوار شنیدند، نه مدیران کل اداره راه و ترابری استان، نه پلیس راه و راهور، نه شهرداری‌ها.

جماعتی که باید پایشان را به دادگاه و پاسگاه و دیوان باز کرد تا به حرف حق گردن بگذارند و چشم کم بینای مدیریتی خود را باز نموده و درک مشکل کنند.

اگر روزی ۱۰ هزار خودرو به این سرعت گیر‌ها برخورد نموده و در هر برخورد تنها ۱۰۰ هزار تومان خسارت غیر مستقیم هم ببینند، با رقم خسارت یک میلیارد تومانی در روز مواجه هستیم. چه کسی پاسخگوی این سو مدیریت و اهمال آشکار است؟
 
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
0
0
هیچ کس بگوش نیست اخوی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین