پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۳۰۴۷
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۲
شهید بهزادنصر و هدایت زاده، دو مامور خدوم پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی شهرستان لنگرود در حین تعقیب قاچاق چیان مواد مخدر، کنترل خودرو را از دست داده و به تیر چراغ برق و جدول پیاده رو برخورد کرده و با واژگونی خودرو به شهادت رسیدند. ملاحظه حادثه از زوایای مختلف دوربین، نشان دهنده برخورد احتمالی آن‌ها با سرعت گیر و خارج شدن خودرو از کنترل راننده است. سرعت گیر بدی که قبل از میدان اصلی شهر شلمان قرار دارد. منتظر دریافت توضیحات نیروی انتظامی گیلان در این خصوص هستیم.
شعار سال: استان گیلان را باید بنوعی استان سرعت گیر‌های غیر استاندارد نامید. از پلیس راه رشت که به سمت رشت حرکت می‌کنید، آغازی بر این پدیده غیرکارشناسی است. تابلو‌های بعضا ناخوانا، سرعت گیر‌های بشدت خشن، خط کشی‌های مسئله دار و ..، بخشی از این پازل زشت منجر به حادثه هستند.
از راهنمایی و رانندگی گیلان درخواست کنید، آمار تصادفات از ۱۰۰ متر قبل و بعد از این سرعت گیر‌ها را در پنج سال اخیر منتشر کند. ملاحظه کنید چند تصادف کوبیدن از عقب خودرو‌ها رخ داده است؟ چرا فکری برای کاهش این تصادفات دارای زیان‌های جانی و مالی نشده است؟
زمان بارندگی وقتی از رشت خارج می‌شوید و به سمت پلیس راه می‌روید. آب باران (خصوصا باران‌های تند)، سطح جاده را پوشانده و رانندگان ناآشنا به جاده با چنان شدتی به سرعت گیر‌ها برخورد می‌کنند که واقعا جای تاسف دارد( لعنت بر وجود هر چه مدیر بی لیاقت مرتبط با این مسئله در سطخ استان گیلان و در سطح کشوری).
در خصوص حادثه رخ داده در شلمان هم بنظر می‌رسد که سرعت گیر قبل از میدان در شهر شلمان، باعث برهم خوردن تعادل خودروی پلیس شده باشد. توضیحات تکمیلی نیروی انتظامی گیلان، موجب امتنان خواهد بود.

تعداد بازدید : 22

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین