پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۱۴۲۹
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۱
بازدید از صنایع و حوزه‌های تولید نیازمند و شنیدن صدای مردم خوب است. اما صدای ذله شدن مردم گیلان و اعتراض مسافران به گیلانی از سرعت گیر‌های غیر استاندارد جاده‌ای بین امام زاده هاشم تا لنگرود را کسی نمی‌شنود! آقای رئیسی، نیازی به توضیح نیست، از راننده محترم بخواهید با سرعت ۶۰ کیلومتر در ساعت از رشت به سمت لنگرود و رودسر، حرکت کنند. خودتان وقتی برخورد سرتان به سقف خودرو را از نزدیک دیدید، متوجه حقانیت اعتراضات مردم گیلان می‌شوید.
شعار سال: یک مشت نامدیر کم توجه در چهار نهاد استانداری گیلان، شهرداری شهر‌های رشت تا لنگرود، پلیس راه و راهور گیلان، اداره کل راهداری استان گیلان، دور هم جمع شده و به بهانه کنترل سرعت، موانعی غیر استاندارد در جاده‌های گیلان نصب کرده و به اعتراضات مردم و خسارات مستقیم و غیر مستقیم وارده بر مردم هم کم توجه و بی توجه هستند.

جناب رئیس جمهور می‌توانند در حین گذر از جاده‌های گیلان (از امام زاده هاشم بعنوان نقطه ورودی تا لنگرود) وضعیت تابلو‌های هشدار دهنده در خصوص این سرعت گیر‌های نابود کننده خودرو را مشاهده کنند. می‌توانند وضعیت رنگ آمیزی جاده‌ای روی این سرعت گیر‌ها و قبل از آن را خودشان ببینند و شهادت بدهند. می‌توانند شیب و ارتفاع سرعت گیر‌ها را ملاحظه نموده و قضاوت کنند.

آقای رئیس جمهور می‌توانند از پلیس راه و راهور گیلان، آمار تصادفات قبل از سرعت گیر‌ها را درخواست کنند و به واقعیت دو نوع تصادف عمده جلو به عقب خودروی در حال کاهش سرعت یا ایست کرده روی سرعت گیر و تصادفات جلو به گلگیر جلوی خودروی در حال دور زدن از دور برگردان‌های متصل به سرعت گیر‌ها را درخواست کنند.

اوضاع گیلان در این خصوص بشدت وخیم است آقای رئیس جمهور. در حالی که به راحتی می‌شود با هزینه‌ای بشدت اندک، رفع معضل نمود. خسارات مستقیم و غیر مستقیم وارد به خودروی شهروندان و مسافران در سال، در حدود هزار میلیارد تومان برآورد می‌شود.

ناگفته نماند که مشکلات جاده‌ای راه‌های گیلان به این موارد منحصر نشده و معزل آبگرفتگی کمربندی‌ها در زمستان و حین بارندگی‌ها را هم داریم (خصوصا کمربندی شهر لاهیجان که باید دید چه کسی آن را به پیمانکاری سپرده، پیمانکار چه کسی بوده و چرا بدان توجه نمی‌شود).
 
رئیسی بجای کارخانه پوشش رشت، از سرعت گیر‌های جاده‌ای بازدید کنند
 
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین