پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۸۷۶۱
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳
احمدی نژاد عبارت معروفی داشت به این مضمون که بابا جون‌ها اب رو بریزید جایی که می‌سوزه؟ شما هم بودجه رو بریزید جایی که اولویت داره نه جایی که بشه راحت‌تر؟!. آره رفقا. گند اثرات تخریبی سرعت گیر‌های جاده‌ای درون و برون شهری رشت به حدی درآمده که عاملی برای تمسخر توانمندی شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان شده است. می‌دانید روزانه چقدر فحش نصیب تان می‌شود؟ اگر اطلاع ندارید یک نظرسنجی ساده از مسافرانی که از رشت خارج می‌شوند (خروجی شهر به سمت لاهیجان) و مسافرانی که از گیلان خارج می‌شوند (عوارضی امام زاده هاشم)، حقیقت را بر شما معلوم خواهد کرد. خجالت بکشید ا این حد اهمال و تظاهر و فعالیت غیر اولویت دار.

شعار سال: به واقع خنده دار نیست، برای طرحی که حتی روی کاغذ هم نیامده و بودجه‌ای برای آن اختصاص داده نشده این همه فضاسازی رسانه‌ای شود؟ دو سال پیش بود که کلنگ احداث تقاطع نیروی دریایی رشت با حضور سردار سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در رشت بر زمین زده شد، از آن موقع تاکنون سعید محمد شغل دیگری پیدا کرده و کمتر کسی به خاطرش خطور نمی‌کند که سرنوشت آن کلنگ زنی چه شد! حالا یک طرح تری دی مکس را که احتمالا یک جوان خوش ذوق عشق معماری طراحی کرده و در واقع ایده‌های خود را نشان داده چقدر می‌تواند جدی باشد؟

به واقع کاش همین طرح ورودی به قول آقایان اشتباه در همین شهر طراحی و اجرا می‌شد که خیلی بهتر از کار نکردن و ایده دادن است. مگر همین پیاده راه فرهنگی شهر رشت کم اشکال و اشتباه دارد. نخل‌های جنوب کشور را در آن کاشته اند، ولی همین که ساخته شده نشان از اراده عملگرایی است ونه تئوری پردازی! شهر رشت تشنه اجرا است و نه صرف شعار و ایده پردازی‌های بی سرانجام! ورودی شهر رشت با حجم مسافران زیاد آن چنان نابسامان است که مسافران از همان بزرگراه امام علی راه خود را کج می‌کند و به سمت شهر‌های دیگر می‌روند. جایی که حداقل به دروازه شهرش احترام می‌گذارند.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از حکایت گیلان، تاریخ انتشار:۴ خرداد ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۰۰۸۲، hekayatgilan.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین