پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۷۰۲۷
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۸
نایب رئیس بنیاد ملی گندمکاران گفت: قیمت گندم برای صنف و صنعت اگر از دولت خریداری شود کیلویی ۱۲ هزار تومان و اگر مستقیما از کشاورز خریداری شود کیلویی ۱۱هزار و۵۰۰ تومان خواهد بود.
شعار سال: علیقلی ایمانی در گفتگو با یک رسانه با بیان اینکه قیمت فروش گندم به صنف و صنعت در شورای قیمت‌گذاری تعیین و مصوب شد، اظهار کرد: اگر صنایع مستقیما از کشاورز گندم خریداری کنند قیمت گندم برای آن‌ها ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان یعنی همان قیمت خرید تضمینی است.

وی ادامه داد: قیمت خرید تضمینی گندم برای سال زراعی جدید کیلویی ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان است که هزار تومان هم به عنوان جایزه در نظر گرفته شده است.

نایب رئیس بنیاد ملی گندمکاران اضافه کرد:، ولی اگر صنف و صنعت بخواهند گندم مورد نیاز خود را از دولت بخرند قیمت تمام شده برای آن‌ها حدود ۱۲ هزار تومان خواهد شد. زیرا خرید و نگهداری گندم برای دولت هزینه‌هایی به دنبال دارد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری اقتصادنیوز، تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۱، کد خبر: ۴۹۰۰۲۹، www.eghtesadnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین