پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۷۷۱۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶
اتاق بازرگانی برخلاف عملکرد مورد انتظار برای تبدیل به کانون گره گشایی اقتصادی و مهیا کردن بستر سیاستگذاری‌های درست (بر اساس تجارب واقعی بازرگانان و تولید کنندگان)، تبدیل به فضای لابی و موقعیت‌های شکار رانت شده است. هنوز مردم حاشیه‌های پرش برخی از افراد در زمان خبر افزایش قیمت دلار به ۴۲۰۰ تومان را فراموش نمی‌کنند. هنوز مردم سود برخی از افراد از قیمت ارز و فروش خانه برای خرید ارز و تجارت با آن را فراموش نمی‌کنند. مجیدرضا حریری رییس اتاق بازرگانی ایران و چین با درک این نوع آسیب ها، در توئیتی بیان داشته است که، بدهکاران در شورای گفتگو محل خوبی برای چانه زنی پیدا کرده‌اند! مجید رضا حریری با انعکاس هشتک اتاق گیت، اشاره به تحقیق و تفحص از اتاق و انحرافات احتمالی پس فعالیت اعضا، می‌کند.
شعار سال: مجیدرضا حریری رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین در توییتی نوشت: بنابر قانون بهبود مستمر نهادی در اتاق بازرگانی بنام شورای گفتگو شکل گرفته که محل گفتگوی دولت و بخش خصوصی است؛ نگاهی گذرا به اعضای بخش خصوصی این شورا نشون میده که بدهکاران کلان بانکی و بدهکاران کلان ارزی و بدهکاران کلان مالیاتی محل خوبی برای چانه زنی پیدا کرده اند.
بدهکاران در شورای گفتگو محل خوبی برای چانه زنی پیدا کرده‌اند
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی 598
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
0
0
جالب بود بخدا
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین