پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۸۳۷۸
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
کانال تلگرامی سرائر مدعی گردیده که وحید خاشعی ورنامخواستی بعنوان عضو هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری امید از زیرمجموعه‌های بانک سپه منصوب شده است، خاشعی پیش فروردین ۱۴۰۰ با حکم زاکانی به عنوان سرپرست رصد مرکز پژوهش‌های مجلس منصوب شده بود. حال سوال اینجاست که اگر رزومه منعکس شده درست باشد، بانک سپه چه توجیهی برای این انتصاب دارد؟ منتظر دریافت توضیحات و با هدف کاهش شائبه‌ها هستیم.

شعار سال: سرائر مدعی شده است که وحید خاشعی ورنامخواستی بعنوان عضو هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری امید از زیرمجموعه‌های بانک سپه منصوب شده است، خاشعی پیش فروردین ۱۴۰۰ با حکم زاکانی به عنوان سرپرست رصد مرکز پژوهش‌های مجلس منصوب شده بود.
بانک سپه چه پاسخی به این انتصاب دارد؟
سرائر با انتشار عکسی مدعی شده است که تصویر انعکاسی، رزومه وی را نشان می‌دهد. این رسانه سپس پرسیده است که، مسئولیت بسیج اساتید، مدیرگروه فرهنگ و سازمان‌ها در شورای عالی انقلاب فرهنگی چه نسبتی با یک شرکت اقتصادی و سرمایه گذاری دارد؟ نگاهی به رزومه وی نشان می‌دهد که ایشان در نهایت می‌توانست معاون فرهنگی یک دانشگاه شود نه عضو هیئت مدیره یک هلدینگ بزرگ آن هم با چندین شرکت مدیریتی مثل گل گهر و چادرملو؟

ورای تائید یا تکذیب مطالب انعکاسی توسط سرائر، منتظر دریافت توضیحات از جانب بانک سپه هستیم.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی سرائر

 

 

 
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین