پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۸۳۸۴
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۵
دشمن ذاتش دشمنی کردن است، لذا مسائل داخلی، اضطرار‌ها، درگیری‌ها و مواردی همانند نباید ما را از دشمنی کردن‌های دشمن، غافل کند. برخی از منابع هشدار‌های امنیتی در خصوص ضرورت توجه داشت به بحث کلین اسکای (آسمان پاک) در تجمعات خیابانی داده اند. ترور پهپادی، امر غیر ممکن و غیرقابل تصوری نیست. دامن زدن به اعتراضات و حاشیه سازی برای تجمعات و اقدام به تخریب چهره جمهوری اسلامی، از بدهی‌ترین اقدامات عیادی رژیم صیهونیستی می‌تواند باشد. توجه داشت به بحث آسمان پاک در تجمعات را بعنوان هشدار امنیتی خدمت سربازان هوشیار و گمنام امام زمان و عزیزان نیروی انتظامی، اعلام می‌داریم. تذکر احمد قدیری در این خصوص، تذکری قابل تامل است.
شعار سال: دشمن ذاتش دشمنی کردن است، لذا مسائل داخلی، اضطرار‌ها، درگیری‌ها و مواردی همانند نباید ما را از دشمنی کردن‌های دشمن، غافل کند. برخی از منابع هشدار‌های امنیتی در خصوص ضرورت توجه داشت به بحث کلین اسکای (آسمان پاک) در تجمعات خیابانی داده اند. ترور پهپادی، امر غیر ممکن و غیرقابل تصوری نیست. دامن زدن به اعتراضات و حاشیه سازی برای تجمعات و اقدام به تخریب چهره جمهوری اسلامی، از بدهی‌ترین اقدامات عیادی رژیم صیهونیستی می‌تواند باشد. توجه داشت به بحث آسمان پاک در تجمعات را بعنوان هشدار امنیتی خدمت سربازان هوشیار و گمنام امام زمان و عزیزان نیروی انتظامی، اعلام می‌داریم. تذکر احمد قدیری در این خصوص، تذکری قابل تامل است.
اعتراضات خیابانی و پهپاد‌های اسرائیلی؟!
برای آینده احتمالی می‌نویسم:
استفاده از پهپاد -به عنوان شناسنامه تسلیحاتی ایران- در هدف قراردادن تجمع ضدانقلاب، خودزنی اسرائیل است؛ چه آنکه مانند تیرباری که شهید فخری‌زاده را ترور کرد، در داخل سرهم شده باشد و یا مانند پهپادی که مقر پهپادی کرمانشاه را زد، به مرز ورود کرده باشد.
۱۴۰۱/۲/۲۷
 
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی احمد قدیری
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین