پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۴۵۲۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷
مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه گفت: عناصر نفوذی برای اجرای دستورالعمل دشمن، از طریق فضای مجازی پروژه ملتهب‌سازی بازار ارز کشور را پیش می‌برند.

شعارسال:مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه گفت: عناصر نفوذی برای اجرای دستورالعمل دشمن، از طریق فضای مجازی پروژه ملتهب‌سازی بازار ارز کشور را پیش می‌برند.

سردار محمدعلی آسودی  در تحلیل بند ۵۳ فراخوان رهبر معظم انقلاب اسلامی در رابطه با ارتقای الگوی پایه اسلامی - ایرانی پیشرفت و شناسایی تهدیدها و پیشگیری از آن‌ها گفت: در کنار جنگ اقتصادی، مهم‌ترین تهدیدی که امروز امنیت کشور و نظام را مورد هدف قرار داده، جنگ نرم و عملیات روانی دشمنان است.

وی با بیان اینکه دشمن اهداف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی خود علیه مردم ایران را با بهره‌گیری از ابزار رسانه پیش می‌برد تصریح کرد: دشمن قبل از اینکه ضربه نهایی را به جمهوری اسلامی وارد کند، از طریق ابزار رسانه موج سنگینی از تبلیغات و عملیات روانی راه می‌اندازد و آن‌ را به تهدید تبدیل می‌کند.

مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه رسانه‌های داخلی را به هوشیاری برابر جنگ نرم دشمنان توصیه کرد و گفت: رسانه‌های داخلی باید بلوف زدن‌های دشمن را به‌‌خوبی شناسایی کنند، زیرا امکان اینکه مردم تحت تأثیر این بلوف‌ها قرار بگیرند، وجود دارد.

آسودی با بیان اینکه دشمن در طول این ۴۰ سال از ابزار رسانه علیه ایران خیلی استفاده کرده است افزود: نباید هر چیزی را که در فضای مجازی منتشر می‌شود، مورد اعتماد و استناد قرار داد چون ممکن است ساخته‌ و پرداخته و ابزار فضاسازی دشمن باشد.

وی با ذکر این مثال که التهاب در بازار ارز از طریق فضای مجازی مدیریت می‌شود گفت: بعضی از عناصر نفوذی در راستای اجرای دستورالعمل دشمن خیلی راحت از طریق فضای مجازی پروژه ملتهب‌سازی بازار ارز کشور را پیش می‌برند.

مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه با اشاره به ضعف نقش‌آفرینی رسانه‌های داخلی در جنگ روانی خاطرنشان کرد: دلیل وجود برخی اغتشاشات داخلی در گذشته به ضعف رسانه‌های داخلی باز می‌گردد، زیرا متأسفانه یک مسئله خیلی کوچک و کم‌اهمیت را بزرگ جلوه می‌دهند. رسانه‌های داخلی مدنظر داشته باشند اگر روزنامه و سایتی در مسیر دشمن قدم بردارد، مرتکب کار خلافی شده است اما اگر در مسیر انقلاب، نظام و منافع مردم گام بردارند، می‌توانیم صفت رسانه انقلابی را به آن‌ها نسبت دهیم.

 رهبر معظم انقلاب اسلامی درفراخوانی مشتمل بر ۵۶ بند از تمامی فرهیختگان، کارشناسان و مدیران درخواست کردند که برای ارتقای الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت راهکار ارائه دهند؛ بند ۵۳ این فراخوان در رابطه با پیشگیری از شکل‌گیری تهدید علیه جمهوری اسلامی ایران، گسترش بسیج مردمی و تقویت بنیه دفاعی بازدارنده بوده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار1آبان 97، کدخبر: 320305، WWW.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۲
0
0
ا.ف75
باید بدونیم که دشمن خارجی تمام تلاشش رو میکنه و تمام امکانات استفاده میکنه تا ضربه بزن به کشور به نظرم فیلترینگ فضای مجازی یا استفاده از جایگزینی برای اون با ید در دستور کار باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۳
0
0
چقد این فضای مجازی خطرناک شده اقا....ادم از گوشیشم میترسه


س ی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین