پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۷۴۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱
مشاور نماینده ولی‌فقیه در سپاه گفت: امروز انگلیس و آمریکا اذعان دارند که ایران جزء کشورهای قدرتمند دنیا به حساب می‌آید و نسبت به اقتدار جمهوری اسلامی اعتراف می‌کنند و به همین دلیل است که به دنبال روزنه‌ای برای ضربه زدن به کشور ما هستند.
شعارسال: سردار محمدعلی آسودی به کاهش نفوذ آمریکا در منطقه اشاره کرد و گفت: انگلیسی ها می‌خواهند با گفتن حرف‌های تحریک آمیز و شرارت بار، خود را به محوری برای منطقه تبدیل کنند و این درحالی است که انقلاب اسلامی به خاطر مدل حکومتی که ارائه می‌دهد، دارای نفوذی معنوی در منطقه و در میان مردم است و به الگویی برای ملت‌ها تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی هیچ گاه در امور کشورها دخالت نمی‌کند و دخالت در این زمینه از سیاست‌ها و برنامه‌های ایران نیست، افزود: عقلای منطقه از حکومت موفق انقلاب اسلامی و موفقیت مردم ایران الگوبرداری می‌کنند که همین امر سبب اظهارات تحریک‌آمیز چندی پیش ترزا می برای از بین بردن نفوذ معنوی جمهوری اسلامی شد.

سردار آسودی همچنین گفت: امروز انگلیس و آمریکا اذعان دارند که ایران جزء کشورهای قدرتمند دنیا به حساب می‌آید و نسبت به اقتدار جمهوری اسلامی اعتراف می‌کنند و به همین دلیل است که به دنبال روزنه‌ای برای ضربه زدن به کشور ما هستند.

مشاور نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه از سال‌های دور، اختلاف افکنی از سیاست‌های شرارت بار انگلیس بوده است، عنوان کرد: آنها بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، ایران هراسی در دستورکار خود قرار دادند اما اظهارات نخست وزیر انگلیس یاوه است و این یاوه گویی ها در میان مسلمانان و حتی غیر مسلمانان غرب آسیا خریدار ندارد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار: 12 فروردین 1396، کدخبر: 650562، www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۳
0
0
کار جنگ و درگیری خیلی مهم تر از اینه که به نظامی ها سپرده بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین