پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۶۳۳۳
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳
عبدالله شهبازی پژوهشگر تاریخ هشدار می‌دهد که در فضای به شدت خطرناک و آشفته کنونی، دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی ایران باید هوشیار باشند که قتل‌های اخیر به فجایع بعدی مانند قتل افغانستانی‌ها و اهل تسنن منجر نشود. احتمال دارد این کار را بکنند. حتی ممکن است برخی چهره‌های شاخص افغانستانی یا اهل تسنن را ترور کنند.
شعار سال: عبدالله شهبازی در کانال تلگرامی خود نوشت: در فضای به شدت خطرناک و آشفته کنونی، دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی ایران باید:‌

اول، به شدت مواظبت کنند که قتل‌های اخیر به فجایع بعدی مانند قتل افغانستانی‌ها و اهل تسنن منجر نشود. احتمال دارد این کار را بکنند. حتی ممکن است برخی چهره‌های شاخص افغانستانی یا اهل تسنن را ترور کنند.

دوم، با دقت رصد کنند که چه کسانی و کانون‌هایی تلاش می‌کنند به آن سمت و سوی ضد اهل تسنن یا ضد افغانستانی یا ضد طالبان بدهند. هدایت این جریان با کانونی است که عملیات فوق را کلید زده.

سوم، در تبلیغات و در پیگیری قتل‌ها باید به قتل دو طلبه اهل تسنن در گنبد بهای لازم داده شود. اینگونه نباشد که خون روحانیون شیعه رنگین‌تر از خون طلاب اهل تسنن جلوه کند.

جمهوری اسلامی بعنوان یک نظام سیاسی باید حافظ امنیت و جان همه مردم ساکن ایران باشد، اعم از اتباع ایران یا مهاجران ساکن ایران؛ چه شیعه باشند، چه اهل تسنن، چه بهائی، چه لامذهب و غیره.
لزوم هوشیاری نهاد‌های امنیتی در خصوص قتل‌های اخیر و احتمال ترور عامدانه چهره‌های شاخص اهل سنت و افغانستانی

شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از جماران، تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۵۴۷۳۱۸، www.jamaran.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین