پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۹۶۱۲
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷
براساس گزارش منتشر شده بر روی سایت“airpressure.info” جنگنده‌های رژیم صهیونیستی و هواپیما‌های بدون سرنشین این رژیم، از سال ۲۰۰۷ تاکنون بیش از ۲۱ هزار بار حریم هوایی لبنان را نقض کردند. در واقع بطور متوسط هر روز چهار بار، حریم هوایی لبنان مورد تعرض قرار گرفته است.
شعار سال: براساس گزارش منتشر شده در رسانه‌های غربی، طی ۱۵ سال، جنگنده‌های اسرائیلی بیش از ۸۰۰۰ بار و هواپیما‌های بدون سرنشین نیز ۱۳ هزار بار حریم هوایی لبنان را نقض کردند.

در این گزارش آمده است که نیروی هوایی اسرائیل به شکل منظم حریم هوایی لبنان را نقض کرده و پرواز‌های جاسوسی برفراز منطقه جنوبی لبنان، البقاع و مرکز این کشور داشته است.

براساس این گزارش جنگنده‌های اسرائیلی از حریم هوایی لبنان برای حمله به خاک سوریه استفاده کرده اند.

این در حالی است که مقامات لبنانی بار‌ها یادداشت‌های اعتراضی را به سازمان ملل ارسال کرده و اعمال فشار بر تل آویو، دعوت به احترام گذاشتن به حق حاکمیت لبنان و پایبندی به قطعنامه شماره ۱۷۰۱ سال ۲۰۰۶ که بعد از آخرین درگیری میان لبنان و اسرائیل به تصویب رسید را خواستار شدند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری شفقنا، تاریخ انتشار:۲۳ خرداد ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۳۹۰۰۳۷، www.fa.shafaqna.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین