پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۹۸۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۱
اینکه برای کشوری مستقل تعیین تکلیف کنی که در خصوص برنامه هسته‌ای ایشان این طور گفتند و آن طور گفتند، فقط از نوعی انحصار طلبی غیر منطقی نشات می‌گیرد و هیچ ادله عقل پسندی ندارد. اینکه شما به ما پول بدهید را هم بلوف زدی. شما غاصب و دزد منابع مالی حقه ما هستید. دنیا هم می‌داند. اینکه مصمم به نابودی اسرائیل هستیم را خوب فهمیدی، به زودی محقق می‌شود. در نهایت اینکه، از آینده خودت برایت می‌گوییم. به زودی مورد معامله قرار می‌گیری تپل. خیلی شکیل از چیزی گفتیم که خودت هم از آن اطلاع داری. مرده و زنده ات را مرده به حساب بیاور. مسلما معنای این عبارات در حوزه امنیت را خوب می‌فهمی.
شعار سال: «مایک پامپئو» وزیر خارجه سابق آمریکا مدعی شد که نظام ایران متشکل از «مذهب‌سالار‌های شیطانی» است که هدف آن‌ها نابودی آمریکا و اسرائیل است.

وی که با شبکه خبری العربیه سعودی صحبت می‌کرد، از رویکرد دولت «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا در زمینه تعامل با کشور‌های غرب آسیا انتقاد کرد.

پامپئو در این مصاحبه گفت: «ما می‌دانیم رژیم ایران کیست. آن‌ها مذهب سالار‌های شیطانی هستند که قصد نابودی ملت آمریکا و اسرائیل را دارند».

رئیس اسبق سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) در این مصاحبه با اشاره به رویکرد دولت کنونی آمریکا در مذاکره با ایران برای بازگشت به توافق هسته‌ای، اضافه کرد: «ما نباید با آن‌ها مذاکره کنیم که در ازای وعده‌ای زودگذر برای کُند کردن برنامه غنی‌سازی و برنامه تسلیحاتی، چه میزان پول بدهیم».

وزیر خارجه سابق آمریکا گفت: «ما می‌دانیم که آن‌ها (ایران) نخستین بار درباره تاریخچه برنامه (هسته‌ای) دروغ گفتند. علت اینکه ما چرا با کسانی که درباره برنامه هسته‌ایشان دروغ گفته‌اند مذکره کنیم، فراتر از من است».

وزیر خارجه سابق آمریکا گفت: «ما می‌دانیم که آن‌ها (ایران) نخستین بار درباره تاریخچه برنامه (هسته‌ای) دروغ گفتند. علت اینکه ما چرا با کسانی که درباره برنامه هسته‌ایشان دروغ گفته‌اند مذکره کنیم، فراتر از من است».

وی در پاسخ به قطعنامه‌ای که اخیرا توسط آژانس بین‌المللی انرژی اتمی علیه ایران منتشر شده، گفت که این قطعنامه خوب بوده و باید ماه‌ها پیش منتشر می‌شده است.

پامپئو خواستار به کارگیری مکانیزمی شد تا اطمینان حاصل شود که ایران به پایبندی به NPT بازگردد.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از راهبرد معاصر، تاریخ انتشار:۲۷ خرداد ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۳۸۷۶۰، rahbordemoaser.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
0
0
وقتی طرف آمریکایی پایبند نیست چطور توقع داره ایران پایبند بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین