پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۰۶۰۵
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۹
دکتر بابک عدلی، معاون و دادستان انتظامی سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ در نامه‌ای از پیمان جبلی، ریاست سازمان صدا سیمای جمهوری اسلامی ایران درخواست نمود که برنامه " طبیب" مجددا به شبکه سوم برگردد. لازم به توضیح است که این برنامه بدلیل سهو یک کارشناس، موقتا تعطیل شده است.
شعار سال: تهیه‌کننده و کارگردان برنامه «طبیب» ابراز امیدواری کرد با نظرِ رئیس سازمان صداوسیما و پشتیبانی معاون سیما این برنامه دوباره به آنتن برگردد.

 دادستان انتظامی نظام‌پزشکی تهران با ارسال نامه‌ای به رئیس سازمان صداوسیما بازگشت برنامه «طبیب» به آنتن تلویزیون را خواستار شد.

در بخشی از این نامه اشاره شده است: «حیف است که برنامه‌ای با چنین پشتوانه، بر اثر اشتباه یکی از کارشناسان، که چندین بار نیز اقرار به اشتباه خود کرده است، تعطیل شود. بدیهی است پخش دوباره این برنامه خواسته اساتید و جامعه پزشکی کشور است».

در این نامه دکتر بابک عادلی، معاون و دادستان انتظامی سازمان نظام پزشکی تهران، ضمن اشاره به تأثیر مثبت برنامه «طبیب» در حفظ و ارتقاء سلامت و بهداشت مردم ایران و پشتوانه این برنامه به مخاطبان پرشمار آن و اقرار کارشناس این برنامه به اشتباهی که در این برنامه صورت گرفته بود، فراهم کردن تمهیدات لازم برای پخش مجدد این برنامه را از رئیس رسانه ملی خواستار شد.
درخواست دادستان انتظامی نظام پزشکی از جبلی برای بازگشت برنامه «طبیب» به شبکه سه
در همین رابطه با علی زاهدی تهیه‌کننده و کارگردان برنامه «طبیب» گفت‌وگویی کردیم که او به این نکته اشاره کرد: امیدواریم با نظر رئیس سازمان صداوسیما و پشتیبانی معاون سیما، «طبیب» دوباره به آنتن برگردد. صحبت‌هایی شده و از آقای فروغی مدیر شبکه سه هم تشکر می‌کنم که ما را مورد حمایت‌شان قرار داده‌اند.

پیرو اظهار نظر کارشناس برنامه طبیب در ۲۸ خردادماه که «یکی از دلایل شیوع آرتروز» در ایرانیان را نماز خواندن عنوان کرده بود، این گفته منجر به توقف پخش این برنامه و حذف آن از آنتن شبکه سه سیما شد.

این پزشک با انتشار کلیپی در فضای مجازی از مخاطبان و همه کسانی که رنجیده شدند عذرخواهی کرد.

البته معاونت سیما در بیانیه خودش و اعلامِ توقف این برنامه تأکید کرده بود: "این برنامه در آینده نزدیک و پس از اطمینان از رعایت استاندارد‌های ضروری برنامه‌های زنده و تخصصی، پخش خود را از سر خواهد گرفت. "
 
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از جامعه خبری تحلیلی الف، تاریخ انتشار:۱۱ تیر ۱۴۰۱، کدخبر:۴۰۱۰۴۱۱۱۲۶، www.alef.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین