پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۱۶۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۸
فرماندار الیگودرز از تلف‌شدن ۱۰۰۰ تُن ماهی در سیل این شهرستان خبر داد و گفت: مسیر‌های مسدودی الیگودرز تا عصر امروز بازگشایی می‌شود.
شعار سال: ایمان خسروی ظهر امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران این شهرستان که با حضور استاندار لرستان در بخش ذلقی برگزار شد، اظهار داشت: طبق آخرین گزارش‌ها از بخش‌های الیگودرز پنج نفرجان خود را از دست داده‌اند که اجساد ۴ نفر پیدا و به مرکز این شهرستان منتقل شد.

وی با بیان اینکه تعداد مفقودین در ساعت اولیه ۱۵ نفر بود که با کمک جمعیت هلال‌احمر پیدا شدند و تنها یک نفر مفقودی داریم، افزود: جسد پسر ۱۴ ساله در حال حاضر پیدا نشده است.

فرماندار شهرستان الیگودرز عنوان کرد: جاده امامزاده محمد ابن حسن (ع)، سوزر، چلان، دره چین و پز در بخش حوزه راهداری مسدود است که تا ساعت ۱۴ این مسیر‌ها بازگشایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همچنین چند پل ارتباطی در بربرود غربی دچار آسیب جدی شده‌است، بیان کرد: ۳۰ سد پرورش ماهی در بخش شیلات شهرستان الیگودرز دچار خسارت جدی و هزار تن ماهی تلف شده‌است.

خسروی گفت: چهار واحد مسکونی در مرکز شهرستان الیگودرز بر اثر سیلاب تاکنون دچار آب‌گرفتگی و آسیب شده‌است.
 
تعداد بازدید : 22
 
تعداد بازدید : 19
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری راهبرد معاصر، تاریخ انتشار:۸ مرداد ۱۴۰۱، کدخبر:۱۴۴۷۸۲، www.rahbordemoaser.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
0
0
سرمایشون از بین رفت
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین