پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۲۵۸۰
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳
تیم‌های شرکت کننده در مسابقات بین‌المللی تک تیراندازی ۲۰۲۲ ویژه نظامیان پس از استقرار در محل برگزاری مسابقات، تمرینات خود را در آموزشگاه رزم مقدماتی شهید صدوقی نیروی زمینی سپاه در یزد آغاز کردند. سردار سرتیپ پاسدار علی اکبر پورجمشیدیان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه در این خصوص بیان داشت که در این دوره از مسابقات، نفرات و تیم‌های برتر از چند کشور از جمله روسیه، چین، بلاروس، ازبکستان، آذربایجان، زیمبابوه و دو تیم برتر نیروی زمینی سپاه به نمایندگی از نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران شرکت خواهند داشت.
شعار سال: معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه گفت: با توجه به ورود تیم‌های کشور‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها به شهر یزد و انجام تمرینات تیمی، این مسابقات فردا و پس از برگزاری افتتاحیه آغاز می‌شود.

سردار سرتیپ پاسدار علی اکبر پورجمشیدیان افزود: در این دوره از مسابقات، نفرات و تیم‌های برتر از چند کشور از جمله روسیه، چین، بلاروس، ازبکستان، آذربایجان، زیمبابوه و دو تیم برتر نیروی زمینی سپاه به نمایندگی از نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران شرکت خواهند داشت.

وی تصریح کرد: این مسابقات برای اولین بار به میزبانی کشورمان برگزار می‌شود و برنامه ریزی خوبی از سوی یزدی‌های و آموزشگاه شهید صدوقی برای میزبانی انجام شده است.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه ادامه داد: این مسابقات که با حضور قویترین ارتش‌های جهان در حوزه زرم زمینی برگزار می‌شود، تاثیر بسزایی از لحاظ دیپلماسی نظامی، ارتقای سطح آموزش نیرو‌های شرکت کننده و توسعه زیرساخت‌های خواهد داشت.
 
میزبانی نیروی زمینی سپاه برای مسابقات بین المللی تک تیراندازی ۲۰۲۲ نظامیان در یزد

پورجمشیدیان اظهار داشت: این مسابقات که در چارچوب مسابقات بین‌المللی نظامیان ۲۰۲۲ روسیه دنبال می‌شود، تا ۵ شهریور ادامه خواهد داشت.

وی ابراز امیدواری کرد که عملکرد دو تیم جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات و آثار علمی و عملی این تجربه ارزشمند در یگان‌های رزم پررنگ باشد.
 
تعداد بازدید : 15


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار:۲۷ مرداد ۱۴۰۱، کدخبر:۳۵۴۶۷۰۰، www.iribnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین