پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۳۴۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۱
معطلی زائران بدون گذرنامه در مرز مهران در حالی است که پیش‌تر مسئولان عنوان کرده بودند که در مرز‌ها برگ تردد موقت برای زوار صادر می‌شود و این امر باعث ایجاد شائبه برای برخی زوار فاقد گذرنامه شده است.
شعار سال: گزارش خبرنگار مهر مستقر در پایانه مرزی شهید سلیمانی مهران حکایت از معطلی زوار بدون گذرنامه در این مرز دارد.

معطلی زائران بدون گذرنامه در مرز مهران در حالی است که پیش‌تر مسئولان عنوان کرده بودند که در مرز‌ها برگ تردد موقت برای زوار صادر می‌شود و این امر باعث ایجاد شائبه برای برخی زوار فاقد گذرنامه شده است.
 
تعداد بازدید : 9

این در حالی است که مطابق اطلاعیه ستاد اربعین و متولیان امر باید زوار ابتدا در دفاتر «۱۰+ پلیس» ثبت‌نام کرده و سپس اقدام به دریافت برگ تردد موقت کنند.

سردار علی ذوالقدر رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا پیش‌ازاین گفته بود که «امکان چاپ و پرینت آنی برگ تردد ویژه اربعین در سه مرز مهران، شلمچه و چذابه وجود دارد.»

وی افزود: «اما شرط صدور آنی برگ تردد ویژه در مرز‌ها ثبت‌نام در دفاتر پلیس +۱۰ است.»

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه گفت: «زائران می‌توانند هم در شهر‌های خودشان و هم در شهر‌های مرزی به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه کنند.»

سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی کشور هم با اشاره به تردد زائران درباره برگه گذر موقت اظهار کرد: گذر موقت مرزی مخصوص اربعین امسال است و تا پایان ماه صفر برای بازگشت زائران اعتبار دارد، اما برای ورود به کشور عراق این گذر موقت تا روز اربعین یعنی بیست و ششم شهریور ماه اعتبار دارد و زائران باید تا پایان ماه صفر به کشور بازگردند.

وی ادامه داد:، اما گذرنامه‌ها تا زمانی که تمدید شده باشند مهلت قانونی دارند و مشکلی برای گذرنامه‌هایی که زائران از قبل دریافت کرده اند وجود ندارد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار:۲۴ شهریور ۱۴۰۱، کدخبر: ۵۵۹۰۶۰۰، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
0
0
اینا دیگه کی اند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین