پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۳۲۹۲
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲
رییس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: با دستور معاون اول رییس جمهور، سه فروند هواپیما طی امروز و فردا نیاز‌های زائران از جمله آب، موادغذایی و دارو را به فرودگاه‌های نجف و بغداد منتقل می‌کنند و این امدادرسانی به طور مستمر ادامه دارد.
شعار سال: «محمد محمدی بخش» رییس سازمان هواپیمایی کشوری در گفتگوی شنبه شب اظهار داشت: با توجه به محدودیت‌هایی که در عراق برای زائران پیش آمد با دستور معاون اول رییس جمهور و کمک‌های هلال احمر و سفارت ایران در عراق مقرر شد بخشی از نیاز‌های زایران توسط بخش هوایی به عراق منتقل شود.

وی توضیح داد: اولین پرواز روز (شنبه) توسط شرکت هواپیمایی پویا با محموله آب معدنی، دارو و غذا به نجف رفت و این پرواز‌ها به صورت مستمر ادامه دارد.

معاون وزیر راه گفت:یکشنبه نیز با دو فروند هواپیمای ۷۴۷ از مبدا مشهد مقدس، آب معدنی و مواد غذایی به فرودگاه‌های بغداد ونجف ارسال می‌شود.

وی افزود: همکاران ما در مجموعه هلال احمر و ستاد عتبات و سفارت ایران در عراق مواد غذایی را در اختیار زائران قرار می‌دهند.

به گفته رییس سازمان هواپیمایی، بخش مجموعه هوافضای سپاه، نیروی هوایی ارتش و هلال احمر با هدف افزایش سرعت ارائه خدمات در این امداد رسانی مشارکت دارند.

محمدی بخش افزود: هواپیمایی سا‌ها نیز در جابجایی مواد غذایی مشارکت خواهد داشت و به مرور پرواز‌ها مستمر به عراق ادامه دارد، ضمن اینکه همه پرواز‌های مسافری که از فرودگاه امام (ره) به نجف و بغداد اعزام می‌شود امکان را ارسال مواد غذایی را دارد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار:۱۹ شهریور ۱۴۰۱، کدخبر: ۸۴۸۸۳۷۴۰، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین