پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۳۷۰۸
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۴
برخی از شنیده‌ها حاکی از آن است که، فائزه هاشمی دیشب (سه شنبه پنجم مهر ماه)  به دلیل آنچه که تحریک اغتشاشگران به اعتراضات خیابانی نامیده شده در منطقه شرق تهران، توسط یک نهاد امنیتی بازداشت گردیده است. فائزه هاشمی پیش از این هم سابقه چندین نوبت دستگیری و بازداشت به دلیل حضور مستقیم در برخی اغتشاش‌های خیابانی و یا اظهار نظرهای جهت دار سیاسی، داشته است .

شعار سال : برخی از شنیده‌ها حاکی از آن است که، فائزه هاشمی دیشب (سه شنبه پنجم مهر ماه)  به دلیل آنچه که تحریک اغتشاشگران به اعتراضات خیابانی نامیده شده در منطقه شرق تهران، توسط یک نهاد امنیتی بازداشت گردیده است. فائزه هاشمی پیش از این هم سابقه چندین نوبت دستگیری و بازداشت به دلیل حضور مستقیم در برخی اغتشاش‌های خیابانی و یا اظهار نظرهای جهت دار سیاسی، داشته است .

فائزه هاشمی توسط نهاد امنیتی خاص دستگیر شد

لازم به توضیح است که رسانه‌های معاند و ضد ایرانی علیرغم آرام شدن فضای اعتراضات و فروکش کردن هیجانات خیابانی ، همچنان در تلاش بوده که در فضای مجازی، شرایط کشور را با به میان آوردن چهره های مخنلف ( سیاسی، هنری، علمی و ... ) و اخذ نظرات جهت دار از آنها، ملتهب نشان دهند.

توضیحات تکمیلی : 

فائزه هاشمی رفسنجانی (زاده ۱۷ دی ۱۳۴۱ - قم) دومین دختر اکبر هاشمی رفسنجانی بوده ( سومین فرزند و پس از فاطمه و محسن) سیاستمدار و حقوق دان ایرانی دارای گرایشات اصلاح طلبی است که نماینده تهران در دوره پنجم مجلس شورای اسلامی و رئیس فدراسیون ورزش زنان بوده است. وی از اعضای بنیانگذار حزب کارگزاران سازندگی ایران به‌شمار می‌آید.فائزه هاشمی از سال ۱۳۶۹ ریاست فدراسیون اسلامی ورزش زنان را بر عهده داشت. در خرداد ۱۳۹۰ به دفتر او در ساختمان فدراسیون اسلامی ورزش زنان، حمله شد و کمتر از دو ماه بعد، در مرداد ماه ۱۳۹۰ این فدراسیون، به دلیل تعلق نگرفتن بودجه کافی از سوی سازمان تربیت بدنی، تعطیل گردید. این فدراسیون در دوره ریاست فائزه هاشمی، اقدام به برگزاری بازی‌های اسلامی زنان می‌کرد و تا جایی پیش رفت که چهارمین دوره بازی‌های اسلامی زنان، در تهران برگزار شد.
 
فائزه هاشمی توسط نهاد امنیتی خاص دستگیر شد
 
فائزه هاشمی در اعتراضات پس از انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۳۸۸ حضور فعالی داشت و در تظاهرات روز ۳۰ خرداد نیز برای مدت کوتاهی دستگیر شد. فائزه هاشمی در روز اعتراضات جنبش سبز در ۱ اسفند ۱۳۸۹، برای دومین بار، در خیابان ولی‌عصر، بالاتر از تقاطع فاطمی بازداشت شد، که این بار نیز پس از مدت کوتاهی، آزاد گردید.


اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین