پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۲۲۴۶
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۴
فا ئزه هاشمی که از سال ۱۳۶۹ تا مرداد ۱۳۹۰ ریاست فدراسیون اسلامی ورزش زنان را بر عهده داشت در مورد عدم حضور زنان در بازی روز سه‌شنبه ۲۰مهر۱۴۰۰بین دو تیم فوتبال ایران و کره‌جنوبی به فیفا هشدار داد.

  شعار سال:به نقل از اعتماد آنلاین فائزه هاشمی گفت: «فیفا نباید گول بخورد. کرونا بهانه است تا زنان را به وزشگاه راه ندهند.»

پیش‌تر فیفا به ایران هشدار داده بود در صورت عدم حضور زنان در بازی‌های ملی، ایران را جریمه خواهد کرد. بعد از این هشدار باشگاه خبرنگاران خبر از صدور مجوز برای حضور زنان در دیدار بین تیم‌های فوتبال ایران و کره جنوبی در ورزشگاه آزادی تهران خبر داد.

اما ۷۲ ساعت پیش از انجام این دیدار رسانه‌ها خبر از احتمال عدم حضور تماشاگران در این رویداد را دادند.
به گزارش وبسایت ورزش سه: «مسئله اصلی موافقت وزارت بهداشت و دولت با بازگشت تماشاگران به ورزشگاه‌ها است.همچنین شورای تامین استان تهران هنوز درباره حضور تماشاگر و نحوه چیدمان آن‌ها در ورزشگاه همراه با فاصله گذاری اجتماعی نظری نداده و تصمیم خاصی نگرفته است.»

پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال، برگرفته از اسکان نیوز

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین