پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۵۷۶۷
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰
«محمد شیاع السودانی»، نخست‌وزیر عراق در بیانیه‌ای در مورد مسابقات جام ملت‌های خلیج (فارس) از عبارت جعلی «خلیج ع-ر-ب-ی» استفاده کرد.

شعار سال: «محمد شیاع السودانی»، نخست‌وزیر عراق در بیانیه‌ای در مورد مسابقات جام ملت‌های خلیج (فارس) از عبارت جعلی «خلیج ع-ر-ب-ی» استفاده کرد.

دفتر اطلاع‌رسانی نخست‌وزیری عراق در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد: «السودانی امروز جمعه آغاز جام قهرمانی (خلیج ع-ر-ب-ی) را در میان حضور سرشار مردم از ورزشگاه بین المللی بصره اعلام کرد.»

بر اساس این بیانیه، السودانی به تماشاگران عرب در بصره خوشامد گفته و برای تیم‌های حاضر در این مسابقات موفقیت و برای تماشاگران روحیه ورزشکارانه و لذت تماشای مسابقات را آرزو کرد.

پیش از این، مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق هم در توئیتی از عبارت جعلی «خلیج ع-ر-ب-ی» استفاده کرده بود.

ایران همواره مخالفت خود را با این عبارت اعلام نموده و اعتراض خود را از طریق مجامع بین المللی ابراز کرده و خواستار استفاده از عبارت «خلیج فارس» شده است.

پس از مقتدی صدر، نخست‌وزیر عراق هم از عبارت جعلی بجای خلیج فارس استفاده کرد + تصاویر

پس از مقتدی صدر، نخست‌وزیر عراق هم از عبارت جعلی بجای خلیج فارس استفاده کرد + تصاویر

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی جماران، تاریخ انتشار:۱۷ دی ۱۴۰۱، کدخبر: ۱۵۸۰۲۱۰، www.jamaran.news

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین