پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۳۸۵۸۱۷
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴
بانک ملی در چند روز اخیر، شاهد یکی از اساسی ترین اقداما در حوزه پدافند غیرعامل بود. محمد شیریجیان عضو هیات عامل و معاون برنامه ریزی و تحول بانک ملی ایران در همایش "سواد رسانه ای، جنگ شناختی و پدافند اقتصادی" الزامات پدافند غیر عامل در صنعت بانکداری را تشریح کرد.

شعار سال: در خصوص پدافند غیرعامل و اهمیت آن در حوزه بانکداری، متاسفانه کارهای چندانی صورت نگرفته و شاهد وجود نوعی خلا با تاکید بر زیرمباحث آگاه سازی و حساس سازی می باشیم.بر این قاعده، بانک ملی اقدام به برپایی و اجرای همایش "سواد رسانه ای، جنگ شناختی و پدافند اقتصادی" نموده است. در این همایش که حسن کاظمی معاون منابع انسانی، نصرت اله شهبازی عضو هیات عامل و معاون پشتیبانی، محمد نجف زاده معاون امور شعب و بازاریابی منطقه دو، اکبر شبانی رئیس مرکز حراست و روسای ادارت کل حضور داشتند، گفت: تحقق اعتماد که مهم ترین شعار و سرمایه بانک ملی ایران است با اجرای الزامات پدافند غیر عامل حاصل می شود.

برگزاری همایش

شیریجیان عضو هیات عامل و معاون برنامه ریزی و تحول افزود: مهم ترین کسب و کار یک بانک، ارائه خدمات اعتباری است از این رو اقدامات پدافندی باید به گونه ای باشد که به خدمات اعتباری حداکثر بازدهی را داشته باشد. موضوعات نظارتی می تواند این اثر پدافندی را در خدمات اعتباری افزایش دهد؛ برای رسیدن به چنین نتیجه ای خدمات اعتباری باید در سه مرحله تخصیص و تامین مالی، در حین تامین مالی و پس از آن پایش شوند. شیریجیان همچنین بر استفاده از ظرفیت های بلاکچین در نظام بانکی بین الملل و پیمان های چند جانبه برای مراودات بر اساس ارزهای محلی، تاکید کرد.

دکتر وحید شقاقی شهری اقتصاددان و استاد دانشگاه خوارزمی نیز در این همایش، گفت: برای اجرای درست قوانین باید تبیین درستی از مفاهیم آن وجود داشته باشد. مشکل قوانینی مانند بانکداری بدون ربا این است که تعریف ربا شفاف و گویا نیست. وی با اشاره به معضل خلق پول در نظام بانکی، افزود، تا زمانی که ساختارها اصلاح نشود، مسیر غلط در بانک ها نیز ادامه پیدا می کند.

برگزاری همایش

دکتر سید احمد موسوی صمدی استاد دانشگاه امام صادق (ع) نیز در این همایش با تشریح وجوه مختلف جنگ شناختی به بررسی تاثیر فضای مجازی بر اغتشاش های اخیر پرداخت.

برگزاری همایش

در پایان این مراسم نیز دکتر آسیه حسینی نیکو روانشناس و نویسنده نیز در این مراسم به تشریح انواع رابطه والدین با فرزندان پرداخت و ضرورت رویکرد مناسب نسبت به استفاده کودکان و نوجوانان از رسانه ها را تشریح کرد.

برگزاری همایش

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از روابط عمومی بانک ملی

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین