پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۵۹۵۳
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵
روزنامه هم‌میهن با انتشار کاریکاتوری از وزیر نفت به ادعاهای تابستانه او تاخت. شهریور ماه سال جاری جواد اوجی وزیر نفت در مصاحبه با صداوسیما ادعا کرد: «ظرفیت خوبی در بخش‌های تولید نفت، فرآورده و گاز داریم که می‌توانیم بخشی از کمبود انرژی کشور‌های اروپایی را تأمین کنیم». اکنون با توجه به کاهش دمای هوا و قطعی گاز در اکثر نقاط کشور، جمال رحمتی کارتونیست روزنامه هم میهن به این ادعای وزیر نفت واکنش نشان داده است.

شعار سال: روزنامه هم‌میهن با انتشار کاریکاتوری از وزیر نفت به ادعاهای تابستانه او تاخت. شهریور ماه سال جاری جواد اوجی وزیر نفت در مصاحبه با صداوسیما ادعا کرد: «ظرفیت خوبی در بخش‌های تولید نفت، فرآورده و گاز داریم که می‌توانیم بخشی از کمبود انرژی کشور‌های اروپایی را تأمین کنیم». اکنون با توجه به کاهش دمای هوا و قطعی گاز در اکثر نقاط کشور، جمال رحمتی کارتونیست روزنامه هم میهن به این ادعای وزیر نفت واکنش نشان داده است.

جواد اوجی یخ زده!

برخی از کاربران فضای مجازی در واکنش به این کاریکاتور نوشتند، اختلاف در کابینه. خداوند علی اکبر محرابیان( وزیر نیرو) را برای دعا باران و برف بیشتر دوست دارد یا جواد اوجی( وزیر نفت) را برای دعای آفتاب. برخی برای جواد اوجی نوشتند که نه جوادی( بخشنده) و نه در اوجی، ای جواد اوجی !

بعضی از تحلیل گران هم مدعی هستند که جواد اوجی با تمام توان منتظر اتمام زمستان با عملکرد عدم قطع گاز است تا سه معاون وزیر خود را تغییر دهد؟!

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین