پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۶۰۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۰
اولین نمایشگاه بین المللی عینک سازی، اپتومتری و تجهیزات وابسته از 5 تا 8 آذرماه در جزیره کیش برگزار می شود. در حاشیه برپایی این نمایشگاه، اولین همایش بین المللی فرصت های پیش رو در تجارت اپتیک، برگزار خواهد شد.

شعار سال: اولین نمایشگاه بین المللی عینک سازی، اپتومتری و تجهیزات وابسته 5 تا 8 آذر ماه امسال به مدت 4 روز در جزیره کیش برگزار می شود.

انتقال تکنولوژی به تولید کنندگان داخل کشور و جذب سرمایه گذاران خارجی در صنعت اپتیک اهداف اصلی برگزاری این نمایشگاه تخصصی با حضور شرکت های داخلی و خارجی است.

با برگزاری اولین نمایشگاه بین المللی عینک سازی، اپتومتری و تجهیزات وابسته و جذب بازدید کنندگان خارجی از کشورهای منطقه گامی بلند در جهت صادرات تولیدات داخلی و برقراری ارتباطات تجاری با کشورهای منطقه برداشته می شود.

همچنین در حاشیه برپایی این نمایشگاه اولین همایش بین المللی فرصت های پیش رو در تجارت اپتیک در سالن همایش های بین المللی جزیره کیش برگزار می شود.

در این همایش سخنرانان مطرح داخلی و خارجی به بررسی فرصت های موجود در تجارت اپتیک و راه های استفاده از این فرصت ها خواهند پرداخت.

برگزاری اولین مسابقه تخصصی طراحی عینک با هدف ترغیب سرمایه گذاران داخلی برای ورود به عرصة تولید عینک و همچنین شناسایی استعدادهای بالقوه در این زمینه از دیگر برنامه های این نمایشگاه است.

افزایش سطح دانش و آگاهی فعالان صنعت اپتیک از دیگر نیازهای ضروری برای پیشرفت و ارتقاء این صنعت است که در این راستا، سمینارهای آموزشی متعددی با همکاری یک شرکت اسپانیایی برای بازدیدکنندگان برگزار می شود.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از سایت تابناک، تاریخ انتشار: 29 تیر 1394، کد مطلب:63860، www.tabnakjazireh.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عینک سازی کاج
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۰
0
0
محورها همایش نسبتا کامل دیده شده است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۰
0
0
این همایش و نمایشگاه،پارسال برگزار شد. برعکس نقل قول کامنت بالا و حتی با وجود سرفصل های خوب در نظر گرفته شده، متاسفانه فاقد جذابیت و جامعیت لازم بود. سخنرانی ها که واقعا آبکی بودند .
بیشتر عینک فروش و وارد کننده حضور داشتند.
جای بخش لنز و عدسی واقعا کم رنگ بود.
تجهییزات وابسته عموما به سمت تراش عدسی متمایل بود و تجهییزات مربوط به ساخت قاب و لنز ، کمتر دیده می شد.
نمایشگاه تنها از مجموع غرفه ها تشکیل شده بود و ارتباط مفهومی و کاربری کمی می شد بین آنها با کلیت کار برقرار کرد.
از نظر جایگاه برگذاری هم در جای مناسبی تشکیل نشده بود
استقبال مردم هم چندان زیاد نبود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین