پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۷۵۶۹
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با اشاره به ضرورت اختصاص به موقع اعتبار مورد نیاز برای تکمیل و برای تحویل پروژه در موعد مقرر گفت: هم اکنون برای بهره‌برداری از پروژه ریلی رشت- کاسپین ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز است.

شعارسال: خیرالله خادمی که روز پنجشنبه به همراه دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان از مسیر ریلی رشت – کاسپین بازدید می‌کرد در جمع خبرنگاران افزود: برای امسال تکمیل و افتتاح ۱۲ پروژه بزرگ در کشور تعریف شده که از این تعداد ۲ پروژه کلان مسیر ریلی رشت – کاسپین و هشت کیلومتر باقیمانده آزادراه رشت – قزوین مربوط به حوزه استان گیلان است.

۵۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه ریلی رشت- کاسپین نیاز است

وی اظهار کرد: پروژه ریلی رشت – کاسپین که دریای شمال (خزر) را به جنوب وصل می‌کند و هشت کیلومتر باقیمانده آزادراه، ۲ پروژه کلان وزارت راه و شهرسازی در گیلان است که امسال تکمیل شده و بهره برداری می‌رسند.

خادمی با اشاره به اهمیت پروژه راه آهن رشت – کاسپین تصریح کرد: این پروژه در حال حاضر در مجموع ۷۳ درصد و در زیرسازی ۸۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و قسمت عمده پروژه انجام شده است.

وی عنوان کرد: همه تلاش ما به بهره برداری رساندن این پروژه در موعد مقرر است و برهمین اساس هر ۱۵ روز بازدیدی از این پروژه برای رفع مشکلات و موانع این پروژه خواهیم داشت.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور خواستار تامین و اختصاص اعتبارات در ۲ ماه نخست سال شد تا بتوان پروژه را در زمان وعده داده شده که نیمه نخست سال است، تحویل داد.

سایت تحلیلی خبری شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت دیارمیرزا، تاریخ انتشار: 17فروردین1402، کدخبر: 770496،diyarmirza.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین