پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۲۶۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۵
مجری طرح خط آهن «میانه - بستان آباد - تبریز» گفت: فردا ریلی گذاری این پروژه به طول ۴۴ کیلومتر به پایان می‌رسد که برای اولین بار در ساخت پروژه ریلی از سوزن تولید داخل استفاده شده است.
شعار سال: علی محمدزاده با بیان اینکه فردا ریل‌گذاری پروژه راه آهن بستان‌آباد- تبریز به اتمام می‌رسد، اظهار داشت: فردا همزمان با افتتاح چند پروژه ملی عمرانی، ریل‌گذاری راه آهن بستان‌آباد- تبریز به اتمام می‌رسد و تا دو ماه آینده این مسیر ریلی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه ریل گذاری از ایستگاه خاوران تا ایستگاه بستان آباد به طول ۴۴ کیلومتر به پایان رسید، ادامه داد: در تمام این مسیر از ریل ملی استفاده شده است. اداوات استفاده شده در راه آهن بستان آباد- تبریز به طور کامل تولید داخل بوده است.

مجری طرح خط آهن «میانه - بستان آباد - تبریز» تاکید کرد: برای اولین بار از سوزن تولید داخل در پروژه بستان آباد- تبریز استفاده شده و در دنیا تعداد محدودی از کشور‌ها توان ساخت سوزن خطوط ایستگاهی را دارند. پیش از این در طرح‌های تعمیراتی از سوزن تولید داخلی استفاده شده و این برای اولین بار است که در پروژه احداثی از سوزن تولید داخل استفاده می‌شود.

محمودزاده گفت: پس از پایان ریل گذاری عملیات و تست‌های استاندارد‌های سیر راه‌آهن انجام می‌شود و پس از زیرکوبی و رگلاژ و رعایت الزامات راه آهن، خط زیر بار عبور می‌رود.

وی افزود: با افتتاح قطعه راه آهن بستان آباد- تبریز این خط تکمیل می‌شود و مسیر ریلی جدید تهران- تبریز ۱۱۴ کیلومتر مسیر را کوتاه مدت می‌کند و زمان سفر را تا ۴.۵ ساعت کاهش می‌دهد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازایلنا، تاریخ انتشار:۷ مرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۱۱۰۵۲۹ ilna.news
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
0
0
چه خوب است که از تولیدات خودمان برای ساخت و توسعه کشورمان استفاده کنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین