پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۶۶۳۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۳
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: اردبیل نقطه پایانی طرح راه‌آهن میانه - اردبیل نیست بلکه این خط ریلی تا منطقه مغان تداوم یافته و به آن‌سوی مرز (جمهوری آذربایجان) متصل خواهد شد.
شعار سال: محمدباقر نوبخت در پایان سفر چند ساعته خود به استان اردبیل افزود: در سفر قبلی به استان اردبیل قول پرداخت ۶۵۰ میلیارد تومان به پروژه راه‌آهن اردبیل - میانه داده شده بود که در عمل دولت ۶۶۰ میلیارد تومان به پروژه تزریق کرد.

وی با بیان اینکه دولت با تامین اعتبار و تسریع امور قصد بهره‌برداری این پروژه را در این دو ماه آتی داشت، بیان کرد: مسیر سخت راه‌آهن و سختی کار، زمان افتتاح را به تاخیر انداخته و با تامین اعتبار مورد نیاز انتظار می‌رود در چهار ماه آینده طرح به نتیجه برسد.

وی بیان کرد: برای پرداخت مطالبات پروژه، مسئولان استانی اردبیل درخواست ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیارد تومان را کرده‌اند و انشالله با تامین آن مردم اردبیل از راه‌آهن در چهار ماه آینده استفاده خواهند کرد.

معاون رئیس جمهوری همچنین به بازدید خود از سد خدا آفرین و پروژه پایاب این سد اشاره کرد و گفت: ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان برای اجرای این پروژه از سوی دولت پرداخت شده است و برای تسریع در کار‌ها در این سفر مصوب شد ۵۰۰ میلیارد تومان در هفته‌های آتی به این طرح تزریق شود.

محمدباقر نوبخت عصر پنجشنبه در سفری چند ساعته به استان اردبیل از سد و طرح پایاب خدا آفرین در پارس‌آباد مغان، سد عمارت در گرمی مغان و پروژه راه‌آهن اردبیل - میانه بازدید و در جریان پیشرفت کار‌ها در این پروژه‌ها قرار گرفت.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایرنا، تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۸۴۳۶۱۲۹۳، irna.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
0
0
چقدر کند پیش می رود؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
0
0
اگر راه‌آهن به جمهوری آذربایجان برسد باعث گسترش تجارت بین دو کشور خواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین