پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۷۶۲۳
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۱
حسین رئیسی نماینده مردم میناب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به صف‌های بنزین به خصوص در مناطق جنوبی کشور و شرق استان هرمزگان، تاکید کرد: این وضعیت باعث خسته و کلافه شدن مردم شده است و هرچه سریعتر باید به این موضوع رسیدگی شود.

شعار سال: حسین رئیسی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس، بیان کرد: از وزارت بهداشت می‌خواهم به کمبود دارو و پزشک در مرکز درمانی شرق استان هرمزگان رسیدگی کند، اما متاسفانه گوش شنوایی وجود ندارد.

صفوف بنزین باعث کلافه شدن مردم شده است
وی در ادامه اظهار کرد: الگوی مصرف برق خانگی در هرمزگان ۲۰۰ کیلووات است، اما از آنجایی که در اسفندماه مردم به دلیل گرما از کولر استفاده می‌کنند مشترکین خانگی بالای ۵۰۰ کیلووات برق مصرف می‌کنند فلذا خواهان اصلاح الگوی مصرف برق خانگی در هرمزگان هستیم.

نماینده مردم میناب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به صف‌های بنزین به خصوص در مناطق جنوبی کشور و شرق استان هرمزگان، تاکید کرد: این وضعیت باعث خسته و کلافه شدن مردم شده است و هرچه سریعتر باید به این موضوع رسیدگی شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت گسترش نیوز، تاریخ انتشار:۲۰ فروردین ۱۴۰۲، کدخبر: ۲۹۱۱۶۰، www.gostaresh.news

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین