پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۷۵۲۹
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۵:۱۲
با تعیین تکلیف جایگاه‌های سوخت «سی ان جی» از سوی شهرداری بروجرد تا پایان هفته جاری انتظار می‌رود صف‌های طولانی خودروها برای سوخت‌گیری در سطح خیابان‌ها برچیده شود.

شعارسال: با تعیین تکلیف جایگاه‌های سوخت «سی ان جی» از سوی شهرداری بروجرد تا پایان هفته جاری انتظار می‌رود صف‌های طولانی خودروها برای سوخت‌گیری در سطح خیابان‌ها برچیده شود.

 تعطیلی چهار جایگاه سوخت «سی ان جی» بروجرد در ماه‌های اخیر و صف کشیدن خودروها برای سوخت گیری گاز مشکلاتی را به بار آورد که گلایه مردم، مسافران و رانندگان را به دنبال داشت.

بدهی ۱.۳ میلیاردی جایگاه‌های سوخت

شهرداری بروجرد در این بین مقصر اصلی ماجرا شناخته شد که نتوانسته است طلب پیمانکار جایگاه‌های سوخت را پرداخت کند و این جایگاه‌ها طبق اظهار نظر مسعود فلاح معاون عمران فرمانداری ویژه بروجرد مبلغ یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به شرکت گاز بروجرد بدهی دارند که آن هم پرداخت نشده است.

فرمانداری ویژه بروجرد برای برطرف شدن این مشکل دست به دامن شرکت نفت بروجرد شد که به این موضوع ورود پیدا کند اما گویا این راهکار هم جوابگو نبوده است.

انتقاد امام جمعه بروجرد از وضعیت جایگاه‌های سوخت

تعطیلی جایگاه‌های سوخت «سی ان جی» بروجرد و بلاتکلیفی رانندگان در صف‌های طولانی پس از ۴۰ روز و اعتراض مردم به این وضعیت نابسامان، ترافیک ایجاد شده و … باعث شد حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد نیز در رابطه با این مسئله عکس العمل نشان دهد و از شهردار بروجرد بخواهد ظرف چند روز این مشکل را به طور قطعی حل و فصل کند؛ حجت الاسلام حسینی در تریبون نماز جمعه هفته گذشته به مردم این نوید را داد که مشکل جایگاه‌های سوخت «سی ان جی» بروجرد تعیین تکلیف و طی چند روز آینده مشکل حل خواهد شد.

جایگاه‌های سوخت در گذشته بدون تشریفات مزایده قانونی در اختیار پیمانکار قرار گرفته بودند

رحیم جافری شهردار بروجرد در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که نتیجه پیگیری های شهرداری بروجرد برای رفع مشکل جایگاه‌های سوخت «سی ان جی» بروجرد به کجا انجامیده است، اظهار داشت: جایگاه‌های سوخت در گذشته بدون تشریفات مزایده قانونی در اختیار پیمانکار قرار گرفته بودند.

وی افزود: پیمانکار مدارک لازم و ضمانت‌های کافی جهت اعمال دقیق مفاد قرارداد را نداشته که در وسط کار با مشکل مواجه می‌شود.

برگزاری مزایده مجدد و بازگشایی پاکت‌ها

شهردار بروجرد تصریح کرد: در ابتدای ورود به کار پی گیر این مساله شدیم و در ابتدای اسفند ماه سال گذشته آگهی مزایده دادیم.

جافری ادامه داد: با توجه به اینکه شرکت‌هایی که متقاضی بودند شرایط لازم را نداشتند مدارکشان ناقص بود و ضمانت‌های لازم را نداشتند؛ آگهی مزایده مجدد تکرار شد و در ۱۸ فروردین امسال این کار مجدداً شروع شد. روز گذشته بازگشایی پاکت‌ها انجام شد و به زودی قرارداد کاری بسته می‌شود.

به زودی با شرکت‌ها قرار داد خواهیم بست و کار شروع خواهد شد

وی خاطر نشان کرد: با این شرکت‌ها به زودی قرار داد خواهیم بست و کار شروع خواهد شد؛ سه شرکت از نظر شرکت نفت که مرجع تأیید صلاحیت شرکت‌های بهره بردار «سی ان جی» در سراسر کشور هستند، ارزیابی صلاحیت آنها تأیید شده است.

شهردار بروجرد یادآور شد: برای جلوگیری از بروز برخی مشکلات مجدد، باید مدارک لازم به موقع آورده، قرارداد بسته و ضمانت‌های لازم و کافی گرفته شود تا بتوانیم با اجرای این موارد شاهد رفع مشکلات و بازگشایی جایگاه‌های سوخت سی ان جی بروجرد در پایان هفته جاری باشیم.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار:23 اردیبهشت 1398 ، کدخبر:4615961 www.mehrnews.com،

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین