پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۸۵۰۴
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۷
جامعه فوتبال ایران به خیال اینکه با پرداخت مطالبات مارک ویلموتس، پرونده جنجالی این مربی برای همیشه بسته شده، دیگر این داستان ترسناک را فراموش کرده‌اند. اما متاسفانه خبر می‌رسد که با وجود اقدام رسمی فدراسیون جهانی برای پرداخت مطالبات مارک ویلموتس، پول منتقل‌شده در سیستم بانکی اروپا، به‌خاطر شرایط تحریمی بلوکه شده و در ماه‌های اخیر پای فیفا هم به درگیری‌های پرونده مارک ویلموتس باز شده است. همچنین شنیده‌ می‌شود که از زمان صدور حکم قطعی پرونده تا این لحظه که ویلموتس به‌صورت قانونی به پول خود نرسیده، جریمه سنگین ماهیانه حداقلی ۱۴ هزار یورو برای هر ماه به مطالبات مربی جنجالی اضافه شده و تا همین حالا فدراسیون باید مبلغی بیش از ۱۴ میلیارد تومان دیگر به او برای تاخیر به‌وجودآمده پرداخت کند.

شعارسال: جامعه فوتبال ایران به خیال اینکه با پرداخت مطالبات مارک ویلموتس، پرونده جنجالی این مربی برای همیشه بسته شده، دیگر این داستان ترسناک را فراموش کرده‌اند.

ویلموتس گیت ادامه دارد و پول های واریزی فیفا که بلوکه شد!

اما متاسفانه خبر می‌رسد که با وجود اقدام رسمی فدراسیون جهانی برای پرداخت مطالبات مارک ویلموتس، پول منتقل‌شده در سیستم بانکی اروپا، به‌خاطر شرایط تحریمی بلوکه شده و در ماه‌های اخیر پای فیفا هم به درگیری‌های پرونده مارک ویلموتس باز شده است.

همچنین شنیده می‌شود که از زمان صدور حکم قطعی پرونده تا این لحظه که ویلموتس به‌صورت قانونی به پول خود نرسیده، جریمه سنگین ماهیانه حداقلی ۱۴ هزار یورو برای هر ماه به مطالبات مربی جنجالی اضافه شده و تا همین حالا فدراسیون باید مبلغی بیش از ۱۴ میلیارد تومان دیگر به او برای تاخیر به‌وجودآمده پرداخت کند.

برخی منابع خبری نزدیک به فدراسیون هم بر این باور هستند که مستندات از سوی فیفا به دادگاه cas ارائه شده و این تاخیر با توجه به اتفاقات سیاسی و بانکی مربوط به تحریم و بلوکه شدن پول، جریمه‌ای برای فدراسیون به دنبال نخواهد داشت.

سایت تحلیلی خبری شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت چندثانیه، تاریخ انتشار: 20اردیبهشت1402، کدخبر: -، www.chandsanieh.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین