پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۹۴۳۳
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱
مصادیق قصور، تقصیر، اهمال، ترک فعل و بعضا فساد وزیر قبلی جهاد کشاورزی و مدیران زیر مجموعه ایشان، بشکل مکرر از طرف منابع گوناگون، ادعا شده و افشا می‌گردد. ورای کامل یا ناقص بودن، درست یا نادرست بودن این مدارک، سوالمان از سران محترم سه قوه، این است که آقای ساداتی نژاد کی باید محاکمه شود؟ چنانچه اطلاعات ارایه شده در خبر زیر، دارای خلاف گویی احتمالی، کم گویی و زیاد گویی خاصی باشد، پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، آمادگی اصلاح و اطلاع رسانی درست‌تر را دارد.

شعار سال: در نیمه دوم سال ۱۴۰۰ رسانه‌ها به نصب برخی مدیران ناسالم، ناشایست و رانتخوار (که توسط وزیر وقت جهادکشاورزی در برخی از معاونت‌ها و بدنه وزارتخانه) صورت گرفته بود اعتراض کردند.

از آنجا که وزیر، وقعی به مطالب و مقاله‌ها نکرد، افشاگری‌ها ادامه یافت و نمونه‌هایی از دخالت‌های غیرقانونی مثلا دستور مشاور معاون وزیر (درحالی‌که مشاور چنین مجوزی ندارد) در جابه‌جایی یا انتقال هزاران کیلو زعفران بیت‌المال یا حواله‌های جعلی خرید مرکبات و سیب درختی شب عید و تخلیه و بارگیری‌ها سوری از سردخانه شمس آباد جاده قم مثلا به مراکز عرضه و… تا خرمای سنواتی و ده‌ها قلم دیگر از این دست با سند و تصویر منتشر و حتی ناشر این مطالب تهدید به مرگ شد، اما متاسفانه وزیر وقت یا نخواست به این مسایل رسیدگی کند یا اجازه ورود پیدا نکرد.

وزارت رانتخواران خودی و غیرخودی + ساداتی نژاد چه زمانی دادگاهی می‌شود؟
۱۰۰۰ میلیارد تومان به ضرر دولت و ملت و به نفع رانتخواران

میوه‌هایی که به گفته رئیس کیسیون کشاورزی و مجلس و مدیر بازرسی کل کشور ۳۵ درصد گرانتر از قیمت روز خریداری شده بود، با عدم پیگیری‌های سازمان‌های نظارتی و خود وزارتخانه هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. متاسفانه ۵۰ درصد این میوه‌ها که کیلویی ۲۲ هزار تومان برای دولت و اتحادیه مرکزی تمام شده بود به قیمت هر کیلو ۴ یا ۵ هزار تومان فروخته شد که هنوز اتحادیه و سازمان درگیر آن هستند فاجعه این است که در این رابطه حداقل ۵۰۰ میلیارد تومان ضرر به سازمان مرکزی (بیت المال) و ۵۰۰ میلیارد تومان خسارت و ضرر به اتحادیه (حق الناس) وارد شده و هیچکس پاسخگوی آن نیست.

مجوز‌های واردات نهاده‌ها و شرکت جعلی سوری یا کوتاژ‌های جعلی شرکت آریا تجارت سهیل گر چه طومار زندگی سیاسی وزیر و دو معاون وقت او را در هم پیچید، اما در مورد آمران، بانیان، شرکا و رفقای دولتی آن‌ها انگار آب از آب تکان نخورد و دولت دست پاک مردمی و سید محرومان به داد بیت‌المال نرسید.


۱۲۰ میلیارد تومان پول دولت (سازمان مرکزی تعاون روستایی) بابت واردات مرغ، از سوی شرکت بتکا به یک شرکت وارداتی پرداخت شد و به دستور مشاور مدیرعامل وقت سازمان مرکزی نیز ۷۰ میلیارد تومان پوره سیب و گوجه فرنگی به شرکت د. ن تحویل شد تا مثلا مرغ از ترکیه وارد شود، ولی ۲ سال بعد فقط اصل پول (در حالیکه ارزش آن مبلغ به بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان رسیده بود) و آنهم با هزار زور و فشار، به اتحادیه مرکزی بازگردانده شد.

اما نه تنها مرغ از ترکیه وارد نشد که پول بیت المال صرف خرید یا آزادسازی شرکت خصوصی د. ن در استان فارس شد تا این شرکت ۲۰۰-۳۰۰ میلیارد تومانی، ارزش افزوده ۱۲۰۰ میلیارد تومانی پیدا کند، ولی چک این بدهی همچنان در بین اتحادیه نظارت و اتحادیه تعاونی مرغداران در هوا چرخان است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت اخبار سبز کشاورزی، تاریخ انتشار:۲۳ خرداد ۱۴۰۲، کدخبر: ----، akhbarsabzkeshavarzi.ir

اخبار مرتبط
برچسب ها: رانتخواری در وزارت جهاد کشاورزی ، انتصابات ساداتی نژاد در وزارت جهاد کشاورزی ، ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی ، انتصاب مدیران ناسالم در وزارت جهاد کشاورزی ، تهدید رسانه برای انتشار تخلفات وزیر کشاورزی ، انتصابات رانتی در وزارت کشاورزی ، انتصابات نامتعارف ساداتی نژاد ، تخلفات جواد ساداتی نژاد ، اعمال غیرقانونی جواد ساداتی نژاد ، جواد ساداتی نژاد کی دادگاهی می شود ، ضایع کردن حقوق بیت المال در جهاد کشاورزی ، ابهامات میوه شب عید ، رانت های انتصاباتی ساداتی نژاد ، گندی که ساداتی نژاد به جهاد کشاورزی زد ، شرکت های جعلی برای واردات نهاده ، کوتاژهای جعلی شرکت آریا تجارت سهیل گر ، تضییع بیت المال در وازت جهاد کشاورزی ، وزیر جهاد دولت رئیسی چه بر سر بیت المال آورد ، تضییع بیت المال توسط ساداتی نژاد ، ساداتی نژاد چه پاسخی برای عملکردش دارد؟ ، درخواست محاکمه جواد ساداتی نژاد ، شرکت خصوصی د. ن ، واردات مرغ در دوره ساداتی نژاد ، گندکاری ساداتی نژاد در جهاد کشاورزی ، مدیر بی لیاقت جهاد کشاورزی ، ساداتی نژاد کجاست؟ ، ساداتی نژاد و همدستانش در وزارت کشاورزی ، فساد ساداتی نژاد در وزارت کشاوری ، همدسی ساداتی نژاد با رانتخواران
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین