پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۰۰۹۴
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۹
یکی از خصوصیات بشدت زشت ما، سیاسی کردن همه چیز است و بعدا درماندگی در توجیه بعضی خرابکاری ها. گویا قصد نداریم که یاد بگیریم، سیاست سیاست است و ورزش ورزش. سه بر صفر در والیبال به فرانسه باختیم و صدای کسی هم در نیامد. انگار اصلا مسابقه ای نبود. وای به روزی که برنده می شدیم. از آهنگ قهرمانان، پهلوانان شروع می شد و به تفسیر تهدیدهای ژئوپلتیکی فرانسه با تداوم حضور مکرون و اثرات اغتشاشات بر جامعه ورزشی آن کشور ختم می شد.

شعارسال: بنجامین تونیوتی پس از دیدار مقابل تیم ملی والیبال ایران در هفته سوم لیگ ملت‌ها که سه بر صفر به سود فرانسه پایان یافت، اظهار داشت: این مسابقه بسیار مهمی برای فرانسه بود. برای صعود به مرحله نهایی و قرار گرفتن در جمع هشت تیم برتر این مسابقات این بازی برای ما اهمیت خاصی داشت. برای پیروزی در این دیدار و کسب سه امتیاز خوشحالیم.

بی صدا سه- صفر در والیبال از  فرانسه باختیم

وی با بیان این‌که در بعضی مواقع در مقابل ایران ریتم بازی تیمی خود را از دست می دادیم چون تعدادی از بازیکنان برای مدت زمان طولانی در کنار هم بازی نکرده بودند، گفت: در هر صورت خوشحالیم. میدانستیم تیم ملی والیبال ایران تعدادی از بازیکنان کلیدی و تاثیرگذار خود را در اختیار ندارد. با این حال مسابقه دادن مقابل آن‌ها سخت است.

پاسور تیم ملی والیبال فرانسه تاکید کرد: بازیکنان ایران تمام توان و انرژی خود را در زمین به کار گرفتند و تا پایان مبارزه کردند. همیشه مبارزه مقابل ایران بسیار سخت است.

وی در خصوص جو سالن مسابقه ایران و فرانسه افزود: انتظار این را داشتیم که هواداران ایرانی بسیاری در سالن حضور داشته باشند. اما این موضوع جذاب بود. فرانسه دور از خانه بازی می‌کند اما همیشه مسابقه مقابل جمعیتی عظیم بسیار رضایت بخش است. بازی امروز نیز که مقابل این هواداران پر شور برگزار شد، بسیار عالی و جذاب بود.

تیم ملی والیبال ایران ساعت هفت صبح روز جمعه 16 تیرماه در دومین مسابقه هفته سوم لیگ ملت‌ها در آناهایم برابر بلغارستان صف‌آرایی خواهد کرد.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 14تیر1402، کدخبر: 1374589، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین