پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۰۵۱۵
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۰
رئیس بازرسی کل فراجا گفت: با فراهم شدن امکان پاسخگویی سریع‌تر، غیرحضوری و اینترنتی پلیس به درخواست‌های شهروندان در مرکز ۱۹۷، گام بزرگ بازرسی در هوشمندسازی ماموریت‌های مرتبط با مردم محقق شد.

شعارسال: سردار مهدی معصوم‌بیگی در حاشیه بازدید از مرکز نظارت همگانی بازرسی کل فراجا (۱۹۷) اظهار داشت: دفاتر نظارت همگانی پلیس در سراسر کشور نماد پلیس مسئولیت‌پذیر و پاسخگو در نظام اسلامی هستند و تمام تلاش ما در مجموعه بازرسی کل فراجا معطوف به تسریع در رسیدگی به مشکلات و درخواست‌های شهروندان است.

عملیاتی‌سازی سامانه «نظارت همگانی» در نرم‌افزار «پلیس من»

وی با اشاره به ظرفیت «سامانه نظارت همگانی (۱۹۷)» که در بستر نرم‌افزار کاربردی «پلیس من» ایجاد شده است، افزود: این سامانه با هدف تسهیل و تسریع دسترسی مردم به رده نظارتی پلیس، تسریع در پاسخگویی غیرحضوری به درخواست‌های شهروندان از سوی بازرسی و صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌کرد هموطنان در بستر نرم‌افزار پلیس من ایجاد شده است.

معصوم بیگی با بیان این که حدود ۴ ماه از عملیاتی شدن این ظرفیت سپری شده است، گفت: بحمدالله در حال حاضر فاز اول زیرساخت‌های فناورانه مربوط به این سامانه در نرم‌افزار پلیس من تکمیل و نهایی شده است و شهروندان گرامی می‌توانند با مراجعه به درگاه‌های مطمئن معرفی‌شده نسبت به نصب نرم افزار پلیس من در تلفن همراه خود اقدام و در هر لحظه از شبانه‌روز درخواست ها، تقدیر، پیشنهاد، شکایت و انتقاد خود را به صورت مجازی از عملکرد کارکنان و سازمان پلیس و به صورت غیرحضوری ثبت کنند.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: پس از ثبت درخواست‌های شهروندان در سامانه نظارت همگانی ۱۹۷، فرآیند و مراحل مختلف رسیدگی به مطالبات شهروندان نه‌تن‌ها از طریق پیامک به مخاطب اطلاع‌رسانی می‌شود، بلکه این امکان فراهم شده است تا صاحب پیام براساس کدی که در اختیار وی گذاشته می‌شود، از طریق همان سامانه نتیجه درخواست خود را پیگیری و مشاهده کند.

رئیس بازرسی کل فراجا در پاسخ به این سوال که از زمان راه‌اندازی «سامانه نظارت همگانی» در نرم‌افزار «پلیس من» تا این لحظه پیام‌ها و درخواست‌های ثبت‌شده چه تعداد بوده است، گفت: در طول ۴ ماه گذشته تعداد ۲ هزار و ۸۷۷ پیام در این سامانه ثبت و مورد رسیدگی قرار گرفته است.

وی افزود: تا فراگیر شدن این سامانه، شیوه‌های قبلی پیام‌گیری تلفنی و حضوری در تمامی دفاتر نظارت همگانی ۱۹۷ همچنان به قوت خود باقی است.

معصوم‌بیگی خاطرنشان کرد: پلیس با ساز و کار‌های دقیق خصوصا ۱۹۷حوزه ماموریتی خود را رصد می‌کند و به طور مستمر از نظرات و دیدگاه‌های مردم در خصوص نحوه و چگونگی انجام ماموریت مطلع و از این نظرات در راستای ارتقا، بهبود و کیفیت‌بخشی به خدمات خود به مردم بهره‌مند می‌شود.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 26تیر1402، کدخبر:1378445، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین